Odd Slette Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Hei! Ønsker å kjøpe KICKER S18X............. Kan noen hjelpe meg ??? Er det noen som har en slik, eller kjenner noen som har til slags. Send PM, MAIL, SMS eller RING Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 jon anders berg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hei Anders! Jeg har pratet med John Anders, men jeg skal ha 2stk., så jeg jakter på 1 til (eller 2 til, kommer ann på pris). Men, takk i allefall. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Hva byr du da? Har en s18x sub, har tenkt på å selge, men vil ikke tape for mye. Betalte selv 19 990,- for den. Legg inn et bud, så skal jeg vurdere det. Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hei! Har fått tak i 2 stk. til en meget bra pris, som jeg tror jeg kjøper. Eneste problemet er at de må hentes i Sverige, nærmere Stockholm. Men siden prisen er så pass lavere enn i Norge her så er det verdt det. Du er sikkert ikke int. i å selge den til 7000,- så........... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg