hhenr Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 har en strombergforgasser på mi merce 200 77modell.. en slik forgasser som må fylles olje på.. og da er mitt problem som følger... bilen begynnte å oppføre seg veldig merklig.. hoster og spytter.. fyllte olje på forgasseren i går og den ble litt bedre men fortsatt er det en del juksing. så eg fyllte mere olje på den, og no starter bilen ikke!!! skal tømme den for olje i morra tenkte eg.. men er det noen som vet hvor mye olje det skal være nedi noe sånt????? Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Snakk med Algård folka om de har noen tips kanskje. Vet at de hater forgasserene som er på en del Mercer men de vet vel kanskje noe. Gudd løkk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg