Jokemasta Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Nærmer seg jo autofil messen I lillestrøm nå (3-7 nov) Mange som skal ditt eller.. Forhåpninger?? var det bra i fjor ?? Mvh Joakim Siter VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D) BMW e34 520i 24v 1995 mod (x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod (X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 var ikke noe i fjor :D hehe, men var ganske artig sist, men etter hva jeg har hørt av sjefer i Se og hør ol skal det bli 10* bedre i år :D så tror dette er noe å glede seg til :D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 ..tja... egentlig har jeg ikke noe til overs for opplegget der...men jeg har fått greie på at Daihatsu Copen Og yrv (snurre 4wd) er tatt inn for messa så om ikke annet så skal jeg i allefall snuse litt på Copen...heheheh:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg