Gå til innhold

Hvor kan jeg sende 100% gratis SMS?

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Originally posted by Lars

Visst du har netcom kan du sende gratis mld fra http://www.mother.no

Originally posted by RaCk

jeg har brukt opp kvoten min på Eurobate og Planit. Hvor ellers kan jeg gå? Er desperat

Haha. Planit/Mother - det er det samme..

Edit: dessuten trenger du ikke netcom for å sende derfra. med, uansett leverandør får du 10 gratise meldinger hver måned i forhold til de 25 pr dag man fikk før.. Latterlig.. Men men, bedre enn Telenor uansett :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Edit: dessuten trenger du ikke netcom for å sende derfra. med, uansett leverandør får du 10 gratise meldinger hver måned i forhold til de 25 pr dag man fikk før.. Latterlig.. Men men, bedre enn Telenor uansett :)

Nåja. Jeg har Netcom og får 25 gratis i måneden. Fortsatt 100 ganger kjipere enn 25 om dagen, selv om jeg aldri rakk å bruke alle :)

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nå sende gratis SMS via MSN messenger i windows ;) Krever selvfølgelig at den du sender til har en MSN adresse som konfigureres for dette. Du kan da også få varsling på tlf når du har fått mail ;)

Den som får SMS'en kan også svare på meldingen, så får du den opp på pc'n som en vanlig MSN melding :)

Jeg og en del kompiser har satt opp vårt slik og det funker aldeles glimrende :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også sende fra en IRC-kanal. Husker ikke helt hva kanalen het - for nå har jeg holdt meg borte fra IRC i hele 3 uker og 6 dager! (kl 00:22)

Kan sende 2-3 meldinger per 5 minutt. Husker det var en bot der som kalte seg "phedrik-" noe - om det hjelper stort :) Ganske stor kanal ...

EDIT: Tok meg en liten tenkepause. Kanalen het #sms4free

Sjekk ut !!

EDIT (2): EFNET :cool:

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

jeg har brukt opp kvoten min på Eurobate og Planit. Hvor ellers kan jeg gå? Er desperat

Driver og sender for harde livet til mpetre tv eller noe nå eller?? :D "Honda e bæst!!" eller noe?? hehe..

Så deg nok ja RaCk... :D

Måtte jo ta en kikk på det jeg og da jeg kom hjem fra fest.. og da så jeg jammen RaCk skrive der! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

Vist du er tom for peng på kortet kan du jo laste ned EasySMS og sende derfra.. Det skal lixom ta penger fra kortet ditt, men gjør vist ikke det vist du ikke har noen! Også skal det vistnok ikke trekkes når du får heller :)

og dette funker som du sier? hmm, må sjekkes ut når jeg går tom for penger på kortet.. ;)

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider