Gå til innhold

Felgpolish litt OT men

Ranger emnet

Eirik Moholt

Anbefalte innlegg

Så jeg skal bare våtslipe de, våtsliping har jeg aldri prøvd.

Bilder av når du gjorde det da, blir fett når de blir helt blanke ja:)

Skal jo legge dem på poloen i vinter nå. Poster et bilde av poloen på golf1 siden jeg, må da gå greit det?:)

2-10-04010.jpg

2 Eldre damer som har kjørt gt`n før meg, så den er ikke akkurat behandlet stygt invendig

2-10-04006.jpg

2-10-04007.jpg

Noen som vet hvilke fangere og slikt som passer bilen, ble litt bitt av old scool syndromet etter at jeg har fulgt med drlaban sin tråd.

Må vel melde meg inn i vw-audi klubben også, en skam at jeg ikke er der etter alle vag bilene jeg har hatt.

Tips angående old school mottas med et STORT takk:D

VW POLO 1.3 COUPE GT

VW BOBLE 63MOD

VW BOBLE 68?MED DELEBIL

VW PASSAT 2000MOD

VOLVO 142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WEE kanskje jeg kan bruke chrome fangerne av golf en, eller plastikk stor?

Prøvde med malingsfjerner på en felg, men noe av chromen var slitt bort under lakken:rolleyes:

Har noen bbs hjul også da, men de må isåfall pulverlakkeres hvit.

VW POLO 1.3 COUPE GT

VW BOBLE 63MOD

VW BOBLE 68?MED DELEBIL

VW PASSAT 2000MOD

VOLVO 142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eirik Moholt

Tror det er et kromlag på felgen ja, så dere mener jeg må pusse bort det? Litt av en jobb da

Ikke noe krom der skal jeg si deg ;)

Her er det PUSSING og atter PUSSING som gjelder. Kjøp deg våtslipepapir fra 200-1200 og pus til krampa tar deg.

Avslutt med AutoSol og poleringsrondell!!

DA skal du se "krommet" kommer ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svaggen

sandblås di (eller glassblås), og høyglans poler dem.

lakk og malings fjerner er dårlige greier!!

Velger du denne metoden alikevel, så bruk åndedretts beskyttelse!! Slike middler er giftige som faen.

Malingsfjerner er tingen!!! (Ser jo det på bildet hans også da!!)

Sand og glassblåsing gjør at felgen blir ru og da har du ett helvette med å pusse den bra igjen. Slikt gjør man når man skal lakkere felgen..ikke når man skal polere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider