Gå til innhold

Denne Porschen var skummel billig??

Ranger emnet

BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

Jeg er igrunn kjempe fan av Porsche.

944 har hele tiden vært ett alternativ da jeg ikke har råd til en 911 turbo, eller gt2(som er drømmebilen).

Jeg syns de blei litt for dyre i forhold til alder (944ene altså). Det er jo en fin bil i utgangspungtet.. men den på linken virket jo litt jalla.. det er den styggeste 944en på hele finn.. hehe, derfor også den billigste.

Dette fine eksemplaret koster jo bare litt mer :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

grei nok bil..hadde ikke takka nei lissom.. men hallo..den har diesel motor!!!

hvem i poker setter en diesel i en 84 mod porsh?? diesel motorer var ikke serlig utviklet på den tiden..kan umulig være store futten i den der.. ikke i aks hvertfall!

Det må være feil opplysning av selgeren vell?

BMW E46 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe det..hehe

hk effekten var jo den samme som den du hadde likt til MacSi!

så er godt mulig det er en trykk leif.. men det får en jo til å lure litt da..kan være noen har hivd en uorginal diesel motor i saken (dumme jævel..hehe)

men, er jo viktig å passe på for det da!! sånn at man ikke kjøper katta i sekken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rattlås

Audi har levert motor til den kjipeste Porschen (924), Porsche har satt navnet sitt på lokket på RS2-motoren, og Cosworth har laget RS4-motoren. Eller noe sånt...

Nå har jeg søkt litt rundt og det viser seg at jeg hadde feil ja :)

RS4 motoren er en audi S4 2.7l v6 motor hvor Cosworth har vært med på å redesigne toppene, det er gjort flere endringer også. Bl.a. nye manifoiler, større turboer, intercoolere og høyere ladetrykk. For å øke HK antallet med ca 120 hk fra den orginale s4 motorn :)

BMW E46 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Porschen er selvsagt ikke diesel...

Bilen er ikke bruktimport, så man kan regne med litt rust siden den mest sannsynlig har gått i Oslo-regionen i 20 år...

Har ikke disse bilene glassfiberkarosseri? Boblene som evt. kommer på glassfiberkarosseri er pga en gass ellerno som siver ut av glassfiberen, og som likner på rustbobler..

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider