Gå til innhold

Audi A3 i Moss

Ranger emnet

bmw-styling

Anbefalte innlegg

Originally posted by bmw-styling

Det kunne vært den, men det er nok ikke den. Er det din bil? Er du fra Moss? Jeg tror nemlig eier'n av bilen jeg sikter til, også heter Kenneth ;)

Nei, er nok ikke min. Fant den på galleriet på http://www.vwaudi-club.no bare. Skiltbokstavene og fargen stemte.

Her er min:

molde.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Kjenner du han fra Kolbotn? Er han på VACN-forumet? Ser han endel i Ski. Lå side om side oppover ved Svartskog i 200km/t, og vinket til hverandre :D

Må jo ha tatt sin tid å få den kjerra opp i 200, er jo en vanlig 1.8;)

si ifra neste gang du skal kjøre oppover Svartskog toppen, så skal du bli passert i 260:op

***Orji***

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Subsuki

Nei det er faktisk en 1,8....

hvis den har ST skilter så er det den.

Må bare dra opp denne igjen. Har tenkt litt og diskutert, og kommet fram til at det er noe rart med den A3en.

Er ganske sikkert på at det er den ST-registrerte jeg kappet med, men den fliset meg jo regelrett rett fram og i toppfart, Subsuki. Den skal originalt være mye tregere enn min, mindre turtallsvillig, og har mer vekt. Noe skurrer :hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Må bare dra opp denne igjen. Har tenkt litt og diskutert, og kommet fram til at det er noe rart med den A3en.

Er ganske sikkert på at det er den ST-registrerte jeg kappet med, men den fliset meg jo regelrett rett fram og i toppfart, Subsuki. Den skal originalt være mye tregere enn min, mindre turtallsvillig, og har mer vekt. Noe skurrer :hvaskjera

Har tanken noensinne slått deg at det kan være ditt eget kjøretøy som lider av feil? :rolleyes:

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider