KDS Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 hei, kjøper meg en sierra i dag! 2,0 86 mod den koster meg 3000kr, har helt ny clutch og bremser, til og med eu ok! ;) DRIFT OR DIE kommer til å være mye på prossneset så ikkje stå i veien... ehe:eek: :D Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by KDS hei, kjøper meg en sierra i dag! 2,0 86 mod den koster meg 3000kr, har helt ny clutch og bremser, tol og med eu ok! ;) DRIFT OR DIE kommer til å være mye på prossneset så ikkje stå i veien... ehe:eek: Blir bra vettu !....men "sierra med sperre" ? sveisa ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDS Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 nei, har ikke montert den enda, skal prøve uten først, blir det mye røyk av 120 rwd sierra ??? Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDS Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 hvilke mods er billig for å få den skikkelig harry/råne faktor, skal bli den mest kræsja bilen i tromsø.... neida vi kjøre jo rolig! seriøst :o Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by KDS nei, har ikke montert den enda, skal prøve uten først, blir det mye røyk av 120 rwd sierra ??? Visst du kan drifte litt så..... når vi kjører på bane så bruker vi noen ganger en Ascona A med sperre "sveisa" og den har 70 hester.... går bredt det. Men kjør litt uten sveisa først du, ta iallefall og kjøp deg en kardag som sikkerhet før du begynner med sperre... det er nok lurest. Ett eller annet ryker sikkert i kardangen og da kan det være velig lurt å ha en extra....;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by KDS hvilke mods er billig for å få den skikkelig harry/råne faktor, skal bli den mest kræsja bilen i tromsø.... neida vi kjøre jo rolig! seriøst :o spørs litt åssen du tenker det.... wunderbaum og kappe fjørene så blir du vel brått litt mer harry. ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by KDS hvilke mods er billig for å få den skikkelig harry/råne faktor Gi faen i å ødelegg bilen da!!! Bygg deg en skikkelig bil isteden for no harry dritt... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by Laaars Gi faen i å ødelegg bilen da!!! Bygg deg en skikkelig bil isteden for no harry dritt... Hadde heller satset på trimkam,potte,filter osv isteden ja.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Sierra med sveisa diff spinner som et uvær den... Har selv en original 92 med dohc-motor og sveiseklatt i bakakselen og det funker greit det. Den er jo selvfølgelig alt for dau, men det er nok til å ha det moro. Har foreløpig ikke ødelagt noe alvorlig på den, enda jeg har kjørt "riktig" med den i snart et år(4mnd med sveisa diff). Knallgod bil... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Er det den vi ser i avataren? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Sveisa sperre fungerer da like lenge som en vanlig bakaksel etter min mening.Hvis du spenner like mye clutch så ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 jepp det er den i avataren. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 fler enn meg som synes enne tråden hører hjemme i off topic og ikke i mediaforumet ? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 denna tråden kan være her den! Man får a DRIFTA med en 120hk sierra ja!, har selv sitti på med TON, det er a en del heftig slædder der ja! ;) :D Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDS Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 bilen har gådd ca. 219000, er littt plaga me kjøle annlegget, drakk opp 3l kjølevæske på en liten drift på prossen!!! Ble faen meg stoppa av snutemannen for uaktsom kjøring, men ble ikkje annmeldt da, noen som busta på meg ....arrrrrggg Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg