Gå til innhold

sierra med sperre!

Ranger emnet

KDS

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Originally posted by Viperz

var vel noen som var redd for elsklingene sine ;)

... som f.eks. MEG ! Du børna og spruta småstein på bilen min, din nisse. Regner med at det var du i den mørke sierrævvan med nokka spraylakka dilldall på...

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zub

Sveisa sperre fungerer da like lenge som en vanlig bakaksel etter min mening.Hvis du spenner like mye clutch så ;)

Ikke på BMW :), jeg har kjørt 14000km med 2 sveisa differ i år. Først knakk utgående aksel fra den sveisa sperra. ikke drivakselen. men den du skrur på drivakselen knakk rett av. Så knakk jeg venstre drivaksel i knuta nå nylig.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KDS

hvilke mods er billig for å få den skikkelig harry/råne faktor,

VÆR SÅ SNILL og drite i og gjøre den harry. det er noe av det styggeste jeg kan tenke meg, spar heller penger til en litt pen lakk, halveis fine felger forran (ikke bak siden du drifter :D )

eller så kan du kjøpe deg en 3/4" mongoose fra motoren:D :D :D :D

Når jeg tenker meg om så er det kanskje ikke så viktig med den lakken alikevel, men vær så snill og la være og heng opp noe harrye greier

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C_West

VÆR SÅ SNILL og drite i og gjøre den harry. det er noe av det styggeste jeg kan tenke meg, spar heller penger til en litt pen lakk, halveis fine felger forran (ikke bak siden du drifter :D )

eller så kan du kjøpe deg en 3/4" mongoose fra motoren:D :D :D :D

Når jeg tenker meg om så er det kanskje ikke så viktig med den lakken alikevel, men vær så snill og la være og heng opp noe harrye greier

Han gjør vel akkurat som han selv vil med bilen?

Tips: Jeg kjøpte død sau til å dra over rattet og terninger til Mazda`n i dag, ble 3 hakk mer harry med en gang.

Jeg gjør ikke dette fordi jeg synes det er kult, men mer som selvironi. Jeg har såpass høye tanker om meg selv og driter i hva andre måtte mene om meg, så hvis jeg vil imponere bestemor kan jeg jo kjøre BMW`n som det ikke er noe "harrystyling" på.

Yatzi i speilet,

DSCF0002.sized.jpg

kunst i bakruta..

DSCF0001.sized.jpg

..og en død sau over rattet:

DSCF0003.sized.jpg

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar