Xenon Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Endret denne tråden litt. Ble opprinnelig laget for se om det var mulighet for Drift Day 2 i år, men det er jo for sent nå. Men jeg vil fortsatt ha tråden skal være her for å inspirasjon(?)/motivasjon for de som har lyst å begynne med drifting, men ikke har kommet i gang ennå. Siterer ett innlegg jeg selv har skrevet lengere ned i tråden: "Dette har vært min første sessong med drifting(men aaaaboslutt ikke første med sladding!) og det har gitt meg en HERLIG glede som jeg unner ALLE!" Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Jeg har ikke muligheten til å stille med bil, for jeg har ikke kjøpt meg vinterbilen ennå og dessuten så krever den litt glattere føre for at den skal klare det. Men så fort jeg for solgt golfen (forhåpentligvis i oktober) så kjøper jeg med Kadett C 1200 istedet og da er jeg med for fult så sant den fungerer. Avhenger av føre og slikt :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hvilken heftig respons..... :) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 kom opp til badufoss- leiern! kult å se hva menige kan finne på med et ratt mellom fingra når dem kjeder seg..... skal ikke nevne navn!:D Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Nå er jeg klar for litt vinterdrifting, eventuelt på våttføre :D Egen klasse for de under 55hk? :D Men så avhenger det av hvor i landet ting blir arrangert, for siden jeg ikke har penger til å satse stort så reiser jeg ikke MANGE timer for å drifte noen timer. Men østlandet er jeg stort sett med på, skal prøve ihvertfall :) Har noen pigger å slite ut :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 hvis du drøyer litt, så skal jeg komme sidelengs med trekk på alle fire.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Tar nok lenger tid å få fart på drifting miljøet! men hvis man holder ut og jobber på kan dette bli bra! //MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 er jo stor forskjell på 'vinterdrifting' og drifting på sommeren, som er ordentlig drifting da... selv kaller jeg vinterleken enten herjing eller sladding.. rett og slett.. :P og, dette er jeg med på hele døgnet i hele vinter, innenfor visse grenser.. :P Det er mange, mange der ute som er ute å herjer sene vinterkvelder.. hadde vært morro å få igang noen meets på dette i vinter.. litt sosial bil-samling om vinteren er ikke skadelig det heller.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Drifting generelt er jo en lek i Norge ennå, men det er fortsatt forskjell på sladding og drifting uannsett føre. Ellers er det moro å mestre litt mer enn bare en sladd eller to, på vintern oxo. Men konkurranse drifting, mener jeg hører hjemme på de varmere tider av året på tørre baner. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by Precious Drifting generelt er jo en lek i Norge ennå, men det er fortsatt forskjell på sladding og drifting uannsett føre. Ellers er det moro å mestre litt mer enn bare en sladd eller to, på vintern oxo. Men konkurranse drifting, mener jeg hører hjemme på de varmere tider av året på tørre baner. word! Det sal så mye mer til for å kalle ting drifting enn at rompa bare slenger litt... også skal det mye mer bil til, for at det sal funke på sommeren, i sola med masse cheering babes.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyaglide Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 klar for sladding/drifting året rundt jeg... når det er så glatt på veia som det er nå så kan jeg kose meg døgnet rundt jeg med 65hk... hehe.... men planene er store for å få deltatt på eventuelle drift days til sommern...(men først et lite motor bytte) Siter '83 Toyota Corolla KE70 (to dørs) litt brei... '82 Toyota Corolla KE70 (fire dørs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 er med på å drifte litt jeg og! Men ikke i vinter med go bilen, den står trygt parkert uten motor! :) Men til sommern er jeg helt klart med igjen! Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Helt klart forskjell på drifting og sladding ja, men man kan helt klart drive "ordentlig" drifting på vått/glatt føre også. Men det er selvfølgelig mye mer gøy på tørt... :) Henrik: Du MÅ ha to biler. Enkelt og greit:) Hehe. Helt enig med MrLeone - det å få igang drifting ordentlig i Norge vil ta tid! Men jeg ser allerede nå at det er veldig mange som har interesse for drifting, men få som tør(?) å prøve. Dette er det vi må få endret på! I første omgang nå er det bare viktig at vi kommer i gang, og har det gøy! Å ha det gøy er hele poenget! Mest mulig trening både vinter og sommer er viktig. Så kan vi ta den mer seriøse konkurranse biten senere. Årtiden som kommer nå er ihvertfall perfekt for å begynne å trene. Da kan de som ikke har sladdet før lære seg det... Og de som har sladdet mye kan lære seg å ha høyere fart, legge opp sladden tidligere - og ikke minst - få mer kontroll. Dette har vært min første sessong med drifting(men aaaaboslutt ikke første med sladding!) og det har gitt meg en HERLIG glede som jeg unner ALLE! Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by Xenon Henrik: Du MÅ ha to biler. Enkelt og greit:) Hehe. Har en 144 om vintern som kan brukes litt om vintern ;) Men sa at det ikke ble drifting med go bilen (nemlig 242'en) i vinter :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg