lermax Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Jeg har nærmest bestemt meg for en Toyota Soarer/ Lexux SC. Og valget står nå mellom en 2,5 TT eller en 4,0 V8. Jeg er av dem gamle skole, som har et forhold til amerikanske V8ere. Men hva mener dere? Er det noen her som har kjørt/eier slike biler? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Er det samme V8 som er i LS400? Den er jo vanvittig stillegående og smooooooth, hadde muligens tatt den hvis det er den motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Nå ble jeg usikker, men jeg mener og huske at det er samme 4,0 V8 32 vent. Har mest lyst på den selv også.:) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Største ulempen er at du blir flådd av staten med så stor motor, men det er nok morro uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 V8ern er tregere til 100 og har lavere toppfart. men finn ut hvilket understell det er på den V8ern du ser på ... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Blir litt dyrere i avgifter, men men.. ( jeg har et eksempel, der summen blir 126 - 108, så det er ikke så voldsomt. ) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Sitat Originally posted by Kebab gud V8ern er tregere til 100 og har lavere toppfart. men finn ut hvilket understell det er på den V8ern du ser på ... Er usikker på understellet på den aktuelle bilen, vet det er minst 3 ulike modeller. Må prøve og få svar på det.:) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 er faktisk 4 .. den siste er egentlig en litt modet utgave av en av de andre .. pga den siste har 4ws Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Det har du jo helt rett i!! Mener den jeg vet om er en standart 30.:cool: Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg