Gå til innhold

Effektanlegg til Corrado G60

Ranger emnet


prophets

Anbefalte innlegg

Hvem er det som selger effektanlegg til Corrado G60 i Norge?

Finner ingen nettbutikker som har dette på sidene sine..

Er det noen merker som er å anbefale? 2,5" eller 3"?

 

Kanskje det billigste og en bra løsning er å sveise selv med rørdeler fra Simmons e.l?

`94 Audi S2 coupe

 

`91 VW Corrado G60

 

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Salmacis

Kjøpte akkuratt Supersprint Mega samt Supersprint midtpotte fra Tyskland med leveranse i Sverige til 3500.- splitter nytt :)

 

Norsk pris er ca 7000. Noe å vurdere om du ikke bor for langt fra Grensen kanskje

 

Hvor i tyskland kjøpte du det? Noe internettside/webshop?

:rolleyes:

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Mega 120 endedemperen først på http://www.ebay.de av Hans Hess Autoteile GmbH, brukernavn: autoshop2004. Den betalte jeg 189 Euro for + 24 Euro frakt. Det er unormalt billig selv i Tyskland.

 

Spurte så om de også hadde midtdemperen 886503 og den betalte jeg 176,00 Euro pluss 24,00 Euro frakt.

 

Sikkert mulig å sende en forespørsel til autoshop2004 og høre på pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Salmacis

Kjøpte Mega 120 endedemperen først på http://www.ebay.de av Hans Hess Autoteile GmbH, brukernavn: autoshop2004. Den betalte jeg 189 Euro for + 24 Euro frakt. Det er unormalt billig selv i Tyskland.

 

Spurte så om de også hadde midtdemperen 886503 og den betalte jeg 176,00 Euro pluss 24,00 Euro frakt.

 

Sikkert mulig å sende en forespørsel til autoshop2004 og høre på pris.

 

takk! vet du om han har noe hjemmeside eller noe i tillegg til ebay, finner han ikke der? *lete videre* :rolleyes:

(visste jeg skulle tatt tysk på skolen :mad: )

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Salmacis

Kjøpte Mega 120 endedemperen først på http://www.ebay.de av Hans Hess Autoteile GmbH, brukernavn: autoshop2004. Den betalte jeg 189 Euro for + 24 Euro frakt. Det er unormalt billig selv i Tyskland.

 

Spurte så om de også hadde midtdemperen 886503 og den betalte jeg 176,00 Euro pluss 24,00 Euro frakt.

 

Sikkert mulig å sende en forespørsel til autoshop2004 og høre på pris.

 

Jeg har også funnet ei potte på ebay.de http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=73657&item=7927059919&rd=1

Men hvordan blir det med toll evnt andre avgifter ?

Eller er det bare å forskuddsbetale til han fyren og så sender han den rett til meg uten toll osv. ?

Noen som veit om den potta passer på Passaten min ?

Den er jo egentlig til golf, men finner ingen potter til Passat til den prisen der !

x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro

x-86 Audi 80 quattro

x-89 Audi 90 2,3 20v quattro

x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert"

x-90 Passat GT G60 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel litt til for at det lønner seg å importere tror jeg.

 

Du betaler vel stort sett 24% mva på hele beløpet inkl frakt, mulig det er 8-17% toll på det åsså, det husker jeg ikke. Åsså skal en eller annen speditør ha betalt for behandling av tolldeklarasjon, hvis du ikke gjør det selv. Posten tar vel 200 kr ca for det.

Da blir det fort det samme eller mer enn hva det koster å kjøpe i Norge.

 

Greia er å hente det i Sverige eller Danmark! Da kan du ta med verdier for 3.000 kr tollfritt hvis du har vært i utlandet i under 24 timer. Over 24 timer så er det det dobbelte.

 

Om endepotta passer vet jeg ikke. Stort sett er Golf (PG) og Corrado (PG) pottene veldig like, mens Passat (PG) er noe annerledes. Hva de rører om i auksjonen vedrørende G60 og PL vet jeg ikke heller da motorkjennetegn - bokstaven PL ikke hører til G60. G60 er PG eller 1H (Ralley Golf) 1.8L - 8V. Mens PL er 1.8L -16V så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med henting av varer i annent land hvor du ikke har noe post adresse?

 

Er det noe annen måte å få sent det på enn hvis man kjenner noen i sverige/danmark man kan bruke adressen til, og hente det hos dem?

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår