SAbo Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 jeg har en 320 e-36 91 mod som jeg har hatt en liten ulykke med.. lurer på om jeg skal prøve å fikse den eller om jeg skal selge den. den største jobben er at den må dras litt i en jigg, så må den rettes lakkes å skifte noen deler. jeg har noe deler: forstilling, nye bremser foran (328 kalippere og slissa/borra skiver) og sachs super touring dempere foran. det sitter gule koni bak, green filter, 3'' eksos, og proff sota vinduer på bilen. hvis noen lurer på noe så ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Jeg kjøper gjerne noen deler fra den hvis du er interesssert å selge noe... Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAbo Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 nei tror ikke jeg skal selge noen deler. sorry men jeg skal prøve å holde bilen kompett. ellers blir det bare en delebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hvis du skal selge den, hvor mye hadde du tenkt deg for den? Karosseriskader er ikkno problem her. Jobber på verksted hele dagen :) Bilder hadde jeg satt pris på :) Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAbo Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 jeg skal ha ca 20k. 25k med endel deler til å fiksen hvis du vil ha bilder så bare gi meg mailen din så kan jeg sende noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg