Gå til innhold

Lakkering i sverige

Ranger emnet

crx maniac

Anbefalte innlegg

Originally posted by RaCk

Nå har ikke jeg vognkortet mitt her inne i varmen og jeg akter ikke å gå ut for å hente det heller. Men ståkke fargen i Vognkortet da? Gjorde d på NSR'n min hvertfall.

Det står f.eks Farge: BLÅ i vognkortet..

Det står ikke fargekode.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pacmania

mener jeg også har lest noe om at så lenge delene er montert på bilen så behøver man ikke betale avgifetr ?

Ja det blir kult å bli stoppet i tollen med bilen full av deler! :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På CRX'en står fargekoden på en klisterlappe på innsiden av dørkarmen på førersiden. Derav vet jeg nå at bilen min er sort med tre forskjellige røde pigmenter i ;) I sterk sol ser du faktisk at noen "korn" er knall rosa, hhehehee, wweee Barbie bil :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lakkert bilen min der i våres og ingen avgifter ellr noen ting....bilen ble helt grei, ikke for fin og ikke for stygg:D :D

Jeg betalte 13 høvdinger og da pussa de oxo....gjør aldrig forarbeidet sjøl hvis du ikke kan d, du bare ødelegger for de som skal lakkere.

EDA Designlack i Charlottenberg

Mvh. LML

Golf 2 G60=T60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrDanger

Har hørt det skal være veldig billigt å få bilen lakkert i polen.

er en del folk i oslo som tar en bilfrakter med biler og kjører til polen of får dem lakkert der.

Har hørt priser rundt 4000, kan ikke bekrefte det, men det skal være pent gjort, og bli både blankt og slett.

Noen som vet mere om sånne plasser?

Polen here I come :D

Da kan jeg jo få både billig lakkering og billig sprit/øl, får ta meg en tur til sommeren.

Men først må jeg finne ut hvor Polen er :rolleyes:

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Var det "spinn" han kaldte seg her på forumet...? Ihvertfall så var det en svensk kar som driver med motivlakk i sverige som la ut en post her på forumet for ikke lenge siden.. Noen som har linken til sidene hans?? Synes det virka interressant! :cool: :cool:

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider