240inkagul Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Det er bare vekk kasta penga og ha over 400hk i en volvo,for motorane holder ikke i lengda med 500hk.Med 400hk så går det som faen og da holder motorane m. mvh syk-racing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Endelig en som har skjønt det!!! Du må ha vært den smarteste i klassen,ikke sant?? Og gått på skole med kalka vinduer har du vel også? puke Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 lenge har din motor holdt euro-1? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Motoren har bare gått og gått siden 2002,da den var nybygd. Eneste som har blitt gjort var å demontere den for å lakkere blokka og glassblåse toppen etter at jeg vraka bilen og det tok fyr i motorrommet. Måtte også bytte lagerdel og turbinaksel på turbon for det ble ødelagt i smellen... Men det har jo ikke noe med holdbarhet å gjøre...:rolleyes: Bilde av åssen motoren ser ut idag ses på bilde i tråden til Henrik H... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Syk-Racing Det er bare vekk kasta penga og ha over 400hk i en volvo,for motorane holder ikke i lengda med 500hk.Med 400hk så går det som faen og da holder motorane m. mvh syk-racing jaja.. snart 3år med ikke 500 men 550hk .. det er jo klart at volvomotorer ikke holder.. selfølgelig holder de ikke Hayabuza.. skjekk innboksen din a ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 hehe. så ikke denne diskusjonen før nå, og neimen om jeg klarer og dy meg; skal en opp i 500hk så bør som regel så mye byttes at det spiller liten rolle hvem som hadde hva fra fabrikk. kommer vel ann på hva slags motorkarakter man vil ha bla-bla-bla, osv... fordel volvo: høy blokk gir mulighet for bra rod-to-stroke ratio og mere kubikk. fordel opel: blokk er ikke lagd av knekkebrød. betong ukjent begrep for en som bygger Opel med 300hk+ Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by classic fordel opel: blokk er ikke lagd av knekkebrød. betong ukjent begrep for en som bygger Opel med 300hk+ du trenger ikke betong for 300hk i en volvomotor.. stikkordet her, var vel HOLDBARE 500+hk, ikke 300 ponnier? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Når dere betong-fyller ei blokk, hvordan gjøres det og hvor fyller dere den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 hva med den calibra turbo motoren fra sverige som blir bygd nå? 650hk med orginale stempler. nei fysj opel er no dritt gett :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by joppa hva med den calibra turbo motoren fra sverige som blir bygd nå? 650hk med orginale stempler. nei fysj opel er no dritt gett :P Originale stempler kan tåle 1500hk de. Det spørs bare hvordan de er laget!! Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 å du skulle fram til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by joppa å du skulle fram til? At mange andre originale stempler tåler mye mere enn 650hk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 men det er volvo og opel det er snakk om, og opel blir urettmessig hengt her så da må jeg jo forsvare den litt. volvo er ingen dårlig motor det, men det er ikke opel heller. men opel motor i opel og volvo motor i volvo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by joppa men det er volvo og opel det er snakk om, og opel blir urettmessig hengt her så da må jeg jo forsvare den litt. volvo er ingen dårlig motor det, men det er ikke opel heller. men opel motor i opel og volvo motor i volvo ;) enig, enig! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Nei! Feil, -Volvo-motor i Opel!!, se her: http://www.hilmersson-racing.com/start.asp?show=ea :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.