sundinracing Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by BurnPr00f hehe, har lyst på sånn 400hk motor, har penger til det og, har bil til det og, men jeg vet hva som skjer hvis jeg kjøper :D -Jeg kommer til å kjøre meg i hjel !! :op Tenk deg en supramotor med twin-turbo a'! Det hadde vært rått :) :) P.S: Sundin: -Følger datasprut & tenning også med? Srut med tenning følger selvsagt med, da dette er et program som ligger lagret i hjernen, og dette kostet meg 10k og lage nede hos VS motor, da selger jeg motoren med det programmet ja.. Det følger med et nytt ledningsnett til autronicen, så et par-tre timers oppkobling er alt som må gjøres! Dre: selger ikke clutch løst.. It`s all or nothing ;) Burnproof: supramotoren har jo twinturbo originalt.. og det er moment i den originalt, det skal den ha.. Men mangler endel hk for å bli sprek Jeg har trimmet supraen til broren min, dvs: eksos,koblet om bensinpumpe,koblet vekk sekvensstyringen av turboene, koblet om litt på en map sensor, så ikke fuelcut slår inn++ lader ca 1.1-1.2bar og er rett over 400hk tenker jeg.. GODLYD i det 4" eksosanlegget :) Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by Texascom Kremt!! Man prøver ikke å nevne at en (SKR)Opelmotor er bedre enn en Volvo motor! Calibra turbo og 16v motorene er delvis cosworth bygd. Er ikke så verst, men volvomotorene er jo skuddsikre.... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by sundinracing Srut med tenning følger selvsagt med, da dette er et program som ligger lagret i hjernen, og dette kostet meg 10k og lage nede hos VS motor, da selger jeg motoren med det programmet ja.. Det følger med et nytt ledningsnett til autronicen, så et par-tre timers oppkobling er alt som må gjøres! Dre: selger ikke clutch løst.. It`s all or nothing ;) Burnproof: supramotoren har jo twinturbo originalt.. og det er moment i den originalt, det skal den ha.. Men mangler endel hk for å bli sprek Jeg har trimmet supraen til broren min, dvs: eksos,koblet om bensinpumpe,koblet vekk sekvensstyringen av turboene, koblet om litt på en map sensor, så ikke fuelcut slår inn++ lader ca 1.1-1.2bar og er rett over 400hk tenker jeg.. GODLYD i det 4" eksosanlegget :) Gromt da Sundin :) Hørte med KRB her om dagen for hva han skulle ha for et komplett sett med haltech E6K og innsug, dyser og det hele. Det skulle han ha 20000kr for eks moms, og det er dyrt syns jeg da... Autronic'en er vel mye bedre har jeg hørt, eller kanskje det bare er tull... Mente værtfall at det er mindre feil og dilldall med autronic'en i forhold til haltech sitt utstyr... Hva slags supra er det broren din har da?, er vel ikke en sølvfarget med høyrestyring?:) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 den er sølvfarget med venstrestyring og manuell kasse.. Jeg ville valgt Autronic fremfor Haltech, pga. brukervennligheten og at mange motortunere generellt liker og mappe det bedre enn det noe mere tungvinne Haltechsprutet.. Trenger jo ikke kjøpe noe når jeg har alt tilsalgs :) ps. Supraen til brutt er også tilsalgs om noen blar opp 300k, bilen er jævlig pen, og har 19" leonlanze superstarfelger gått 115k km Og jada, den har vært i kongsberg den... var der et par tre turer i fjor sommer og rånet på bakær`n Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by BurnPr00f Gromt da Sundin :) Hørte med KRB her om dagen for hva han skulle ha for et komplett sett med haltech E6K og innsug, dyser og det hele. Det skulle han ha 20000kr for eks moms, og det er dyrt syns jeg da... Autronic'en er vel mye bedre har jeg hørt, eller kanskje det bare er tull... Mente værtfall at det er mindre feil og dilldall med autronic'en i forhold til haltech sitt utstyr... Hva slags supra er det broren din har da?, er vel ikke en sølvfarget med høyrestyring?:) Det er da selvfølgelig en mkiv supra tt 94mod Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Calibra turbo og 16v motorene er delvis cosworth bygd. Er ikke så verst, men volvomotorene er jo skuddsikre.... cosworth har laget støpeverktøy for toppene .. de som det står coscast på. ellers har opel det meste av æren selv. toppen på opel motorene er det noe trange kanaler i og det er heller lite muligheter for å porte noe særlig da det er lite gods før en er inne i vannkanaler osv.. men opel motoren er forholdsvis solid. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by sundinracing Det er da selvfølgelig en mkiv supra tt 94mod FETT :) hehe, hadde vært kult å fått ett skikkelig volvotreff en gang, med Den 245'en din på 400gamp, poffs, Dre-Racing o.s.v :) -Å tatt å kjørt litt o.s.v -Dre driver å bygger om til 16V, større turbo +++ når for tiden tror jeg, kommer nok til å gå bra den tralla hans når han blir ferdig tenker jeg:) btw: Hva har skjedd med Vebjørn Sjulsen? Han har jo helt gitt seg :( Leeenge siden den siden hans har blitt oppdatert... Han har jo hatt mange gode volvoer/prosjekter han har mekka :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Et skikkelig volvo banetreff hadde vert kanon. "århundrets røykutvikling" Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Helt enig! Hadde vært fett med litt skikkelig kjøring og ordentlige biler, ikke noe sånt skrOpel-dritt :) hehe :D Blårøyk er jo bare morro, skjønner ikke at det har blitt forbudt!! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 om noen kommer med 65000blanke Norske kroner er motor,gir, og cluthen deres.. Jeg har noen motorer på handa nu, og trenger noen kroner.. Motor kan prøvekjøres i min bil for SERIØST interesserte Dette gjelder da før snøen kommer!! Løp og kjør og så kjøp!! :) Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 2,5 liter nå da eller sjef?? Eller enda større? Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by sundinracing om noen kommer med 65000blanke Norske kroner er motor,gir, og cluthen deres.. Jeg har noen motorer på handa nu, og trenger noen kroner.. Motor kan prøvekjøres i min bil for SERIØST interesserte Dette gjelder da før snøen kommer!! Løp og kjør og så kjøp!! :) hva slags motor er det? antall hk? årsmodell? km stand? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by sundinracing har en motor tilsalgs jeg om den rett kjøperen drar opp noen kroner.. 393hk 505Nm @1.7bar B21 borret til 2,2L med smidde mahle stempler betongfyllt meget bra portet 531 med 2mm større ex. ventiler og grom kam!! gromt grenrør i rustfritt Tubonetics E-50 steg 5 T3/t4 hybrid Autronic smc med directfire helt ny turbonetics evolution wastegate stor intercooler fra krb 3" jt eksos med 1 potte siemens 720 dyser i originalt innsug (230ET) prisen: BUD!! men selger den ikke til gibortpris!! Henrik H her på forumet har vært med en tur han på ca 1.4bar Motoren går BRA og er sina helt til 7000rpm som sperren ligger på.. Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by Euro-1 2,5 liter nå da eller sjef?? Eller enda større? Om motoren blir solgt (noe den gjør om noe har kroner og får prøvekjøre :) blir det enten en supramotor med 6trinns, eller en 3.6/3.8 bmw motor med 5trinns og turbo :) Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by bludnik hva slags motor er det? antall hk? årsmodell? km stand? :) kmstand ca 20 mil siden bygging (da med ALT nytt) ca 85modell blokk Mine første turer med motoren ladet jeg 1.8bar, og da dro den løs et par ganger i 120km/t på tørra!! på 3gir :) OBS!! Turboen er HELT ny, har gått 5mil max!! nypris ca 12k Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg