Gå til innhold

500 hk!

Ranger emnet

Evolve

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by E-K Racing

Selge bare turbon?

Sign By:

E-K Racing

Det er klart at jeg bare selger turboen da den er helt ny, og motoren er mappet med den... NOT!!!

Hvis du annonserer en bil til salgs, selger du ikke bare motor gjør du vel??

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sundinracing

Om motoren blir solgt (noe den gjør om noe har kroner og får prøvekjøre :) blir det enten en supramotor med 6trinns, eller en 3.6/3.8 bmw motor med 5trinns og turbo :)

M5 + turbo burde gi deg hjulspinn til 200+... men det må vel nesten være såpass.... :D :D :D :D :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Euro-1

Prisen er en direkte følge av hva man er istand til å klare selv.

Er man helt grønn blir det veldig dyrt og motsatt.

Eksempel: I 2002 ble det bygd to helt like volvomotorer på Skinne,den ene er min og den andre er KRH sin.

Hesteantallet ble helt likt,550 ved 6500 o/m.

Prisen på min motor ble 74k,jeg gjorde alt selv unntatt programmeringen,KRH gjorde ingenting selv for han er ikke spesielt flink med motorer,og betalte 230k for den samme type motor...

Vi betalte heller ikke det samme for delene,i og med at jeg jobber på Skinne,så det skal nevnes i hans forsvar..

Eksempel: KRH bruker nye typen blokk med underspyling,og marineveiva til den koster ca.10k,mens jeg bruker gamle typen blokk med sentertrøst som jeg monterte underspyling i og marineveiva til den kostet 1750 kroner.

Verdi-råder og JE-stempel kom på ca.22k for KRH,mens jeg ga snaue 10k for det samme...

Jo mer en gjør selv,jo billigere blir det.

;)

Om jeg da leser dette riktig, så har du deler for rundt 150k i motoren din?

230k for 550hk er mye penger gitt.. Syntes det hørtes hårreisende dyrt ut..

Glad jeg har større motor jeg hehe.. Tung, men "billig" å trimme..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider