Volvo-Lars Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Satt å grublet litt her i mattetimen forrige uke. Tanken var å selge lodd på Gatebil,trekke ut en vinner som for seg noen runder i en litt "Værstingbil" på Rudskogen. Pengene skal selvfølgelig gå til en godt formål som f.ex til luftambulansen eller til trafikkskade. Det var tanke bak det hele. Er dette en god ide? Har det vært prøvd før? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Fader ikke så halvdum ide, men det kunne også fort blitt mye bråk blandt de som ikke vant! Men det er jo ikke tidenes første loddtrekning, så folk burde jo vite hva de driver med.. Mange som ville satset mye for å få seg en runde med f.eks qvarnis, dahlbäck, hafsengen eller en av de store gutta! Jeg kunne betalt for det, liksom.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 -god ide- kanskje det går å få litt positiv omtale, det trenger gatebil-miljøet... Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by ToyotaR Fader ikke så halvdum ide, men det kunne også fort blitt mye bråk blandt de som ikke vant! Men det er jo ikke tidenes første loddtrekning, så folk burde jo vite hva de driver med.. Mange som ville satset mye for å få seg en runde med f.eks qvarnis, dahlbäck, hafsengen eller en av de store gutta! Jeg kunne betalt for det, liksom.. Om det blir bråk blandt de som vinner så viser vel det at folk er utrolige barnslige. Det er en loddtrekning som forhåpentligvis skjer på riktig måte. Om det blir bråk er det jo helt på trynet. Synes uansett det var en god idè. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Bilettene må jo ikke koste allverden,men ikke sånn 10 lodd for 5kr......20-25kr per.lodd...F.ex!! Håper jo på at noen av sjefene her på forumet som kjenner noen av disse "kjendissene" innen Gatebil kan ta det videre. Lars. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Støtter opp om det der! virkelig en god ide! kanskje til og med en aldri så liten slant av inngangspengene? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo SlayeR Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Er ikke så veldig dum du Volvo-lars... Dette synes jeg hørtes ut som en veldig god idè. Må nesten få formidla dette videre til gatebilfolka. Hadde dette blitt tilfelle skulle jeg jammen kjøpt noen lodd sjøl...hehe:D Siter `09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :) `91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres) `08 Ford Kuga 4x4 (solgt) `07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt) `91 Volvo 240 stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janniZ Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Det er ikke så enkelt tror jeg. Bør nok ta en telefon til lotteritilsynet før dere tenker no mere på det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by janniZ Det er ikke så enkelt tror jeg. Bør nok ta en telefon til lotteritilsynet før dere tenker no mere på det... Det burde jo igrunn være ganske rett frem. Ser ikke for meg at folk som har loddtrekning osv under skoleavsluttninger har noe deal med lotteritilsynet. Tror de kun har med saker hvor det er pengepremiere. Jeg mener hvertfall dette kunne vært en god sak, men det må isåfall nesten skje med gatebil som ansvarlige. (selger f.eks lodd i kioskene osv) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Hva med lotteri der overskuddet går til å bestikke stortingsmedlemmer til å gå inn for flere baner i norge? :D Neida, men et loddsalg høres faktisk ut som en bra ide. Om det gjøres skikkelig, er jeg sikker på at butikker o.l kommer til å sponse med premier, så lenge pengene går til et godt formål i deres øyne og. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 lotterier må kun meldes til lotteritilsynet hvis det skal selges mer enn 5.000 lodd... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 God idé dette da! Kan du ikke ta kontakt med en i Gatebil og lufte forslaget ditt? De har sikkert en kontakt side på gatebil.no :) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Hotrod Gutta i Oslo bruker å gjøre noe sånt ifm sitt årlige treff. Pengene går alltid til samme formål: Barneavdelingen ved Akershus Sykehus. Etter trekning kjører de med roddene opp til sykehuset og overrekker pengene. Samtidig får de stakkars småsneipene en tur med hotroddene inne på området der. Fin oppmuntring for ungene, kanskje litt rekruttering til miljøet, og svært positiv omtale i avisa og blant de som jobber ved sykehuset. Tror summen bruker å ligge på rundt 30.000kr hver gang. Husker forresten ikke om det er loddsalg, eller om det er ren innsamling, men virkningen blir jo den samme. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by civic_girl God idé dette da! Kan du ikke ta kontakt med en i Gatebil og lufte forslaget ditt? De har sikkert en kontakt side på gatebil.no :) Skal gjøre det:) Tar det når jeg kommer hjem fra skolen!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Nå sendte jeg mail til til Gatebil å spurte hva de syntes. Nå er det bare å vente:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg