Gå til innhold

BMW E46 Med Anlegg til 300.000kr

Ranger emnet

Dennis*

Anbefalte innlegg

Var på bislett i Oslo, Satt utenfor en kompis med en annen fyr, party-lignende greie, Lørdagskveld for ca. 3-4 uker siden. Så Fikk jeg øye på en Bmw E46 318I med Neonlys under. Bilen stoppet og fyren kom ut av bilen og lurte på om vi ville ta en titt, Litt småfull/beruset svarte jeg ja, syntes detta så fett ut;

Bak på bilen hadde han en Pioneer banner (En slags skjerm over bakruta, Så litt racing ut) jeg gikk nærmere for å ta en titt, det var visst 10.000Watt i bilen, Vi satt oss inni og han begynte å demonstrere, volumet på Cd spilleren gikk til 100, han stilte på vol. 28 og satte på noe han kalte en demosang, Technoen starta og jeg trodde jeg skulle dø, jeg kjente at hele kroppen rista og jeg hørte musikken på en helt syyyyyyyyk måte, det er det sykeste jeg noen gang har vært med på, Interiøret var prega av LCD-Skjermer (Tror det var 4 bare på midtkonsollen om jeg husker riktig!!!!) navigasjonssytemer og full pakke, Mens musikken dundra, Gaula han noe om at hvis jeg hadde hatt dårlig hjerte hadde jeg dæva :eek: .

Baksetet var fylt opp med Premier/Pokaler , dette var for "sykeste anlegg", "beste bilstereo" Osv.

Vi gikk ut av bilen og han åpna bagasjerommet, dette var helt syykt, han hadde Pioneer sin gule serie 12" høytalere (5000Kr Stk) Overalt, kunne sikkert telle 10, Giiiiiiiigantisk sub, neonlys inni der osv, Alt var bare Lcd-skjermer og Lysende elektronikk overalt, helt sykt..

han sa at anlegget kosta over 250.000Kr (Og dette har jeg ikke vanskelig å tro på), dette var med andre ord HEEEEEEEELT SINNSYKT, Han demonstrerte Navigasjonsanlegget som visst var det sykeste på markedet ("Touchthescreen" selvfølgelig) Han begynte å taste inn gater i Paris og viste meg raskeste vei med minst lyskryss :D

Dette var dessverre eneste bilde jeg fikk tatt.. (Det var Mørkt, jeg var beruset, tatt med mobilen Osv.) har også slædda reg. nr for sikkerhetsskyld...

Dette var en helt GAAAAL bil, han sa han var fra lillehammer-området, noen som vet noe???

c7s0o

:eek: :eek: :eek: :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at det var 10 gule pioneer høytalerelementer, ikke ti subber, og ja, det var litt sånn. "Hei, kom å ta en titt" :D Vil ikke akkurat kalle det skrytepave, men han var kanskje litt vel stolt (ikke rart, når man har brukt såå mye spenn)

Forresten tror jeg ikke han har bygd det selv, autolyd har, han har masse spenn bare, han innrømte selv at han ikke hadde peiling på kobling/bygging og sånn.

Ja, dette stemmer han het Rune, fikk nr, hans, han mente jeg skulle ringe hvis det var noe, hehe, spesiell fyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den på det bildet ja, han er en skikkelig skrytepave med det pop-anlegget sitt, ikke så smart med tanke på hvor mange lange fingre det finnes rundt omkring! Stilig bil som er sponset av pioneer.. Snakket med han på statoil i sandvika og på ikea på furuseth i sommer!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aa, det var den på furuset ja, den sto jo nesten med dørene oppe hele tiden. Vandret han ikke rundt i dress eller no og prata i telefon? Kanskje jeg husker feil.. Men det blir veldig my lys på en gang synes jeg.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det, og da la jeg merke til deg oxo faktisk:) Husker jeg leste en tråd om at du skulle få på ny potte på bilen din rett før streetmeet på lillestrøm var det vel, og etter det har jeg liksom bare lagt merke til den... Så det er ikke dårlig!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer støtt og stadig innom div steder rundt her jeg bor og. Skrur på neonlysa, parkerer, og lukker opp bagasjen så full musikk. Han er sikkert bare stolt, noe han har god grunn til å være hvis han har bygget alt selv.. Eneste er at han er overlegen hvis noen andre prøver å vise frem ting når han er der, er litt sånn "se på meg".

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider