K.A. Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Noen som kan hjelpe meg med liknende bilder av en 8v GTI G60 Vanlig 1.6/1.8 forgasser. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Har noen flere bilder, her av 1,6, 85mod Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 1.8 GL Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Flott! Noen med G60 og 1.8 gti? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Tenkte jeg skulle si ifra om at jeg ikke skal ha alikavel. Grunnen til det er fordi jeg var innom nbs i dag og hørte om priser til diverse senkesett. Da fikk jeg beskjed om at å senke en syncro går dårlig, i og med at det vissnok er et annet oppsett bak på denne modellen. Så da blir det nok til at syncroen forblir veldig orginal :( Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by spruCe Tenkte jeg skulle si ifra om at jeg ikke skal ha alikavel. Grunnen til det er fordi jeg var innom nbs i dag og hørte om priser til diverse senkesett. Da fikk jeg beskjed om at å senke en syncro går dårlig, i og med at det vissnok er et annet oppsett bak på denne modellen. Så da blir det nok til at syncroen forblir veldig orginal :( Har ikke du bekreftet at du skal kjøpe? Fett om prisen øker fordi folk dropper ut ETTER de har bekreftet at de skal være med på et fellesinnkjøp. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by KaldBlod Har ikke du bekreftet at du skal kjøpe? Fett om prisen øker fordi folk dropper ut ETTER de har bekreftet at de skal være med på et fellesinnkjøp. Aldri ført opp på liste. Har ikke bekreftet. Men vi er på grensen nå. Betalinger har begynt å strømme på ( 3stk ) men noen har antydet "forsinket" betaling helt opptil 31.okt. Bestiller når jeg har fått inn betalinger. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by K.A. Betalinger har begynt å strømme på ( 3stk ) men noen har antydet "forsinket" betaling helt opptil 31.okt. Bestiller når jeg har fått inn betalinger. Betyr det at det ikke vil bli bestilt før 31. oktober? Hva om ikke alle har betalt innen da? *harlystpåstabstagnåååå* :p Hvor lang tid tar det fra de mottar bestilling til de er i Ski? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by KaldBlod Betyr det at det ikke vil bli bestilt før 31. oktober? Hva om ikke alle har betalt innen da? *harlystpåstabstagnåååå* :p Hvor lang tid tar det fra de mottar bestilling til de er i Ski? Sjekk PM 5 har hittil betalt. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 flott initiativ K.A! hadde jeg hatt en golf2 nå hadde jeg slengt meg på :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by metz flott initiativ K.A! hadde jeg hatt en golf2 nå hadde jeg slengt meg på :) Takk! Er det noe annet vi trenger? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by spruCe Tenkte jeg skulle si ifra om at jeg ikke skal ha alikavel. Grunnen til det er fordi jeg var innom nbs i dag og hørte om priser til diverse senkesett. Da fikk jeg beskjed om at å senke en syncro går dårlig, i og med at det vissnok er et annet oppsett bak på denne modellen. Så da blir det nok til at syncroen forblir veldig orginal :( Du får senkesett til syncro da. Samme som brukes på Rallye og Golf G60 syncro Får vel 35-40mm sett og Gewinde Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Har snakket med noen andre firma'er nå, og har funnet ut at det vil la seg gjøre ja.. Trodde bare NBS var til å stole på, men men :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Er dette bestillt eller?? JEG ER MED HVIS IKKE! OBS. jeg har en del trøbbel med Iexplorer'n min, og kan bl.a ikke sjekke PM her på forumet.... Og heller ikke e-post. så ta kontakt med meg på sms eller pr telefon! 91178819 er nummeret! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Last ned en ny og bedre nettleser, da. :) http://www.getfirefox.com Originally posted by K-JetronicGTi Er dette bestillt eller?? JEG ER MED HVIS IKKE! OBS. jeg har en del trøbbel med Iexplorer'n min, og kan bl.a ikke sjekke PM her på forumet.... Og heller ikke e-post. så ta kontakt med meg på sms eller pr telefon! 91178819 er nummeret! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg