Gå til innhold

Fellesinnkjøp Fjærbeinstag

Ranger emnet


K.A.

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by UltraComp

Hadde vært greit ja.. men har dessverre ikke muligheter til og sett av tid til slikt.. men det er billig ja.. er forresten broren min som kanskje skal ha et.. han fikk se.. men kommer med svar snarest! hva blir porto på ca? Han var usikker fordi han har vært med før her på golf forumet på angeleyes som skulle forhåndsbetaltes, så kom det aldri noen angeleyes.. og ingen penger ble refundert.. så vil helst ha en garati for at man får varen eller penger tilbake..

 

Til info:::

 

Der hvor enkeltpersoner forhåndsbetaler og ikke mottar varen, vil han få tilbakebetalt 100% av summen.

 

Porto blir etter Postens satser. Vil tro at denne koster 107,-. Men skal sjekke pris. Der hvor staget kreves sendt , må også porto forhåndsbetales.

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

Derfor så er det mye smartere å handle selv isteden for å la andre som man ikke kjenner styre pengene.

 

knock

 

Mvh Per Heimli

 

Helt enig!

 

De som føler seg usikre kan få alle kontaktopplysninger til meg og ta en telefon. Stikke hjemmom for en prat o.s.v. Bare spør via PM eller mail på post@parts4fun.com

 

Dette er ikke noe lureri.

 

Har ingen gevinst i å lure andre. Ser muligheten til å handle billig da jeg har kontakter i USA og lar andre også dra nytte av det.

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

.K.A.

 

Det var ikke stygt ment mot deg altså, det jeg mente var at det finnes folk der ute som driver med lureri.

Det virker seriøst det du driver med, ikke på din bekostning det jeg skrev ista.

 

Mulig jeg også er interessert i å kjøpe, men hva er prisen, passer det 16V??

:usa:

 

 

Mvh Terje

 

Prisen - Les i første post!

Passer 16V - I følge leverandør.

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KaldBlod

Sett meg også på lista..

 

Hvor får jeg kjøpt bolter? Aner ikke hva jeg skal ha og sånt. Jeg har ikke peiling... :p

 

Notert!

 

Bolter kan kjøpes på nærmeste bilrekvisita e.l..

Hvis det blir problematisk kan jeg hjelpe deg med å skaffe men da selvsagt mot et lite honorar.

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Odde

fikk du sjekket bak eller??

 

går vel med g60 sitt innsug når 16v går???

 

Kontaktmann min er ikke å treffe denne uken så jeg får ingen tilbakemelding før til mandag/tirsdag vedrørende stag bak.

 

G60 innsug - vet ikke, hvis det ikke bygger mer i høyde burde det vel gå bra..

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår