K.A. Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by Mk2-16v Sett meg også opp på lista for et stag. Notert på lista! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 For de som lurer på hvor mange som har skrevet seg på nå ( spm via PM ) . Lista er i første post i denne tråden. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Heh.. Da mangler vi bare en, da... Kom igjen a :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by K.A. Hei Noen der ute som kan hjelpe meg med et bilde. Trenger et bilde av motorommet til en 16v. tatt fra ene siden ( 90< ) av bilen slik at fjærtårnenen står på linje. Noen der ute som kan hjelpe meg med et bilde. :eek: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 UltraComp Orph Ole desses Marq_ Golfy KaldBlod Mk2-16v Sjekk PM Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Jeg vil også være med! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by VEPSEN Jeg vil også være med! Notert PM sendt! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 2: Da forhåndsbetaler vi for fjærbeinstagene. Send meg Fullt navn og adresse. Jeg sender dere betalingsinformasjon. 3: Bestiller når ALLE har forhåndsbetalt .Forhåpentligvis 20.oktober + et par dager Bekreftet UltraComp ( Forbehold om at det passer 16V ) Bekreftet Orph ( Forbehold om at det passer 16V ) Bekreftet Ole Bekreftet desses Bekreftet Marq_ Bekreftet Golfy Bekreftet KaldBlod Bekreftet Mk2-16v ( Forbehold om at det passer 16V ) Bekreftet VEPSEN Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Må bare få'n OPP på lista :dude: Trenger fortsatt et bilde av et 16V motorrom tatt 90 grader fra siden. Noen som kan hjelpe. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Da er lista vår oppdatert med en i fradrag:( Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Jeg regner med at dette også passer til syncro, så da melder jeg meg på også, så lenge det ikke er for sent da? Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by spruCe Jeg regner med at dette også passer til syncro, så da melder jeg meg på også, så lenge det ikke er for sent da? Kjenner ikke de eventuelle avvik en synchro kan ha i motorrom , så om det passer eller ikke kan jeg ikke ta stilling til. Du får si ifra hvis du skal på liste. Du har fortsatt muligheter idag. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Orph Kan prøve å få det til i morgen ! Hvordan gikk det , fikk du til?:rolleyes: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Her er noen bilder jeg har liggene på pcen Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Takker trra Bruker nok bilde 3 og 4 Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg