K.A. Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 2 igjen. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Hvordan går det med bestillingen? Når kan vi vente å få staga? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by Golfy Hvordan går det med bestillingen? Når kan vi vente å få staga? Sjekk PM Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Litt oppfølgingsinformasjon. I følge befrakter vil fjærbeinstagene nå Toll i Norge i morgen , Tirsdag , og vil da ankomme meg ca Torsdag denne uken avhengig av avklaring i toll. Ønsker tilbakemelding i fra de som ikke har betalt om de fortsatt ønsker fjærbeinstagene og i såfall når de vil komme til å betale! Jeg kommer med melding når de vil være tilgjengelige! Mvh Kai Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by K.A. Litt oppfølgingsinformasjon. I følge befrakter vil fjærbeinstagene nå Toll i Norge i morgen , Tirsdag , og vil da ankomme meg ca Torsdag denne uken avhengig av avklaring i toll. Ønsker tilbakemelding i fra de som ikke har betalt om de fortsatt ønsker fjærbeinstagene og i såfall når de vil komme til å betale! Jeg kommer med melding når de vil være tilgjengelige! Mvh Kai Da ankom Fjærbeina i tollen i går. Ser ut til at tollen ikke slipper de før de får bekreftelse fra avsender på verdi og innhold. Havnet i en stikkprøvekontroll for disse varene. Har nok ikke disse i hus før tidligst fredag. Oppfølging følger! Mvh Kai Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 kan dam ikke bare åpne å se hva som er inni da? idioter hele gjenen, står å plager dem som skal over grensa, hehe... er det noe jeg ikke liker, så må det være tollen Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Pater kan dam ikke bare åpne å se hva som er inni da? idioter hele gjenen, står å plager dem som skal over grensa, hehe... er det noe jeg ikke liker, så må det være tollen De har gjort en "TILFELDIG" stikkprøvekontroll og vil da ha dobbelsjekket at avsender/mottaker/verdi stemmer. De ha i utgangspunktet sagt at de ikke er interessert i innholdet. Kult. Her er det ikke noe ekstraservice. Det ser faktisk ikke ut som om jeg får dette før helgen! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Du skal vel ikke tilfeldigvis til autofil messa vel? Skal du dit er det bare å ta med staget mitt...:) Går helt fint for min del det altså. He he he. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by VEPSEN Du skal vel ikke tilfeldigvis til autofil messa vel? Skal du dit er det bare å ta med staget mitt...:) Går helt fint for min del det altså. He he he. Skal på messa i dag. Altså uten stag! Sorry!hapyhappy Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Les hva han sier, da.. De kommer ikke før helgen :\ btw.. vil dette si at prisen øker, eller hadde vi betalt toll? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by KaldBlod Les hva han sier, da.. De kommer ikke før helgen :\ btw.. vil dette si at prisen øker, eller hadde vi betalt toll? Har ingenting med vår pris og toll å gjøre , tollavgift vil ikke bli noe annet. Dette er kun et merarbeid de påfører meg og avsender for en "rutinemessig" stikkprøvekontroll, for å se om den infoen de har er "real life". I tillegg så er Tollvesenet underbemannet, og er blitt fortalt at dette er en sak som ikke blir prioritert på oppfølging. Hvis ikke saken løser seg frem til Mandag, så drar jeg selv opp til tollageret på Gardemoen og prøver å få løst det. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Kaldblod: hvis han evt. får staga på fredag og skulle på messa på feks søndag så hadde det vel ikke vært noe problem....eller? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Da har jeg de bak i bilen. Ber om at de med 16V tar kontakt snarest for avklaring av forbehold( mobilnr er sendt ). De som skal sendes får jeg desverre ikke sendt før mandagen. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by K.A. Da har jeg de bak i bilen. Ber om at de med 16V tar kontakt snarest for avklaring av forbehold( mobilnr er sendt ). De som skal sendes får jeg desverre ikke sendt før mandagen. Flotters.. Vil det være mulig å hente dem imorra (lørdag) kveld (rundt 20-21), eller er det upopulært? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by KaldBlod Flotters.. Vil det være mulig å hente dem imorra (lørdag) kveld (rundt 20-21), eller er det upopulært? OK!!!! Ring når du er på vei. Slik at du vet om jeg er hjemme! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg