K.A. Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Da har jeg en beklagelig nyhet til de med 16V som har bestilt ( samt meg selv ) DE PASSER IKKE PÅ 16V Takk til Orph som var tidlig ute med testkjøretøy (16V) Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by K.A. Da har jeg en beklagelig nyhet til de med 16V som har bestilt ( samt meg selv ) DE PASSER IKKE PÅ 16V Takk til Orph som var tidlig ute med testkjøretøy (16V) kjipt! hva gjør du med stagene nå da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Er jo masse Golf 2 og Jetta 2 ute på markedet. Bør ikke være noe problem å få solgt dette..... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Pater kjipt! hva gjør du med stagene nå da? Bare å si ifra hvis noen trenger!! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rower Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 passer di stagene på min syncro hva er prisen på disse .hvis di ikke passer 16v så kansje noen skal selge;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Robert j passer di stagene på min syncro hva er prisen på disse .hvis di ikke passer 16v så kansje noen skal selge;) ;) Kan få kjøpe av meg! Til Bilforumpris! Se første post! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rower Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 du skal ha 450 + frakt da eller de passer på 8v gtihvor bor du kansje jeg kan møtte deg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Robert j du skal ha 450 + frakt da eller de passer på 8v gtihvor bor du kansje jeg kan møtte deg :D PM Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg