Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet

bmw-styling

Anbefalte innlegg

• Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bare lurer på en ting..

Jeg har en tendens til å bli stoppet ofte. Når jeg sier ofte, så mener jeg det. Hva kan jeg gjøre? Jeg har sett meg lei på dette!

Noen som har noe lurt svar? Sikkert flere som har opplevd liknende..

Litt trist når jeg er mer nærvøs for å ha en up/sivilbil bak meg, enn å kjøre ned en fotgjenger..? Har blitt litt små-paranoid..

Mvh FastOmega

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i natt og noen andre ganger i år har jeg sett en sølv farget, DK reggistrert Peugot 406 sedan, senka og med 16/17tommer felger, høres ut som en turbo-motor som er trimma hardt.. gutta som sitter i denne har aldri på seg noe poltiklær, men han ene som pleier og kjøre har altid på seg ei jakt/militær jakke.. men de har på seg ID kort rundt halsen..

denne bilen har ikke sota ruter, men i hattehylla er det gjemt blå lys. og i nedre grillen er det montert sirene og i tåke-lysa er det blålys.

ved siden av midtre speilen er det kamra... vansklig å se.. :S

tipper dette er en bil som går på E6...

noen andre som har sett denne? :)

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på en ting..

Jeg har en tendens til å bli stoppet ofte. Når jeg sier ofte, så mener jeg det. Hva kan jeg gjøre? Jeg har sett meg lei på dette!

Noen som har noe lurt svar? Sikkert flere som har opplevd liknende..

Litt trist når jeg er mer nærvøs for å ha en up/sivilbil bak meg, enn å kjøre ned en fotgjenger..? Har blitt litt små-paranoid..

Spør dem rett ut hvorfor de stopper deg. Jeg spurte dem hvorfor de forfulgte meg. Jeg ble stoppet ofte før. minst 3 ganger i uka. Ikke så ille lenger, hjalp også litt når jeg bytta bil.

- 1989 BMW 520

- 1986 Audi 100 2.3

- 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

De bilene jeg har sett mye til, er den burgunder-røde 406 stv, som går mye på RV3 i østerdalen, også har j lagt merke til en ny sølv/grå saab på E6 mellom moelv - stange...

Kan bekrefte det samme som TheWizard, mørkeblå S60... slo ann en liten "prat" med dem for 1 mnd siden...

også lagt merke til en V70N med sota bakruter på gjøvik/toten, den var i følge med den mørkeblå S60`n...

Audi quattro: er vel den hvite lubbene 940 STV du mener? står ofte utafor jobben min her på Gjøvik...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvgrå V70N med sota ruter og 2 ekstralys foran, og en saab 9-3 med sota ruter, senket ++ med kamera beslagla 13 førerkort mellom oppdal-trondheim i helga

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammer: mørkblå volvo s60! dette vet jeg med sikkerhet siden jeg måtte sitte baki der en stund for litt siden :)

jupp, var lett å se den var sivil her om dagen, de hadde glemt å slå av skjermen inni bilen, så så hele gata foran der bilen sto. :)

kjørt fort nå a ? :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammer: mørkblå volvo s60! dette vet jeg med sikkerhet siden jeg måtte sitte baki der en stund for litt siden :)

Søstra mi mistet lappen i baksete av den bilen, etter at hu hadde kjørt min bil.. :fingers:

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i natt og noen andre ganger i år har jeg sett en sølv farget, DK reggistrert Peugot 406 sedan, senka og med 16/17tommer felger, høres ut som en turbo-motor som er trimma hardt.. gutta som sitter i denne har aldri på seg noe poltiklær, men han ene som pleier og kjøre har altid på seg ei jakt/militær jakke.. men de har på seg ID kort rundt halsen..

denne bilen har ikke sota ruter, men i hattehylla er det gjemt blå lys. og i nedre grillen er det montert sirene og i tåke-lysa er det blålys.

ved siden av midtre speilen er det kamra... vansklig å se.. :S

tipper dette er en bil som går på E6...

noen andre som har sett denne? :)

KAN stemme godt dette!! ser den der overalt.. og har til og med sett den i veikanten på motor veien 2ganger og har stoppet en eller annen stakkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om de har burgunder rød evt lilla met (ble fulgt i mørke) citroen xara ell xantia sivil i bergen? såfall slite eg.. (men han fikk vannplaning når han sku ta meg igjen ...sågi speilet at han begynte å sladde og herje for å hente inn bilen igjen før motgående kom..)

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et par bilder av sivile politibiler som har stått i Tønsberg, flere er up biler.

Samtlige biler har policepilot (fartsmåler) og radio montert, flere har også blålys i bak grillen.

Så her er det bare å holde utkikk i bakspeilet !

pol3.jpg

pol7.jpg

pol4.jpg

pol5.jpg

pol6.jpg

pol8.jpg

pol9.jpg

pol10.jpg

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider