awt Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Fikk beskjed om denne som var tilsalgs på autodb: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=545738 Noen som vet noe? De fleste vet jo at det ikke er noe Nissan Primera i USA, men det kan jo være han har skrevet det for det, uansett så ble iallefall ikke GT solgt der, og den fronten som er spesiallaget til bilen er jo ninjacar-fronten. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hehe, du fekk d opp ja...Sikkert ein luring d e snakk om.. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 ser så utrolig stygt ut å ha veldig lav front og hekk, men ikke sideskjørt. ser lixom halvferdig ut. men pent, det var det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 tipper jeg kan selge min som eneste i verden også... med det rammenummeret :rolleyes: eller noe sånnt.. virket suspekt.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Sitat Originally posted by Silverboy tipper jeg kan selge min som eneste i verden også... med det rammenummeret :rolleyes: eller noe sånnt.. virket suspekt.. Ja, det er jo ikkje noge problem og skrive ordene "Eneste i Verden".. du sier jo ikkje ka som er eneste i verden.. Kan jo verr den eneste Primera'n i verden med akkuratt Mitt navn i vognkortet..! Og forresten, den fronten såg digg ut..! :D Edit: E det bare meg, eller e det noge med øyelokka på den bilen? (eller har den i det hele tatt?) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Virker som han mener eneste i verden med den stylingen siden han nevner at nettopp stylingen er spesialtilpasset... Om han mener spesialtbygget vet jeg ikke! Uansett.. ganske greit pris på den eller hva? Edit: Etter et søk på mekonomen med reg nummeret kommer det frem at denne bilen er en 2.0l med SR20Di, altså ingen GT som det sies i annonsen... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 SR20Di.. er d disel det eller? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Om du mente at D'en står for diesel så nei... De heter vel stort sett noe med D i seg disse Nissan motorene! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Sitat Originally posted by ArraKiss Om du mente at D'en står for diesel så nei... De heter vel stort sett noe med D i seg disse Nissan motorene! Jo.. D'n står vel for Dobbelt overliggende kamakslinger.. Men kode sammensetningen Di såg så diesel aktig ut! ;) *Hehe* Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Er i hverfall ikke Di motor som sitter i!! Er en eGT motor!! Faen.... Akuratt nå fikk jeg lyst til og selge min, og kjøpe denne!! Den var pen:) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Kjør på..!! Forandring Fryder vettu!! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Jasså, kjenner du til karen? Da må du få han til å suse ned på biltilsynet å omregge bilen sin.. den er nemli ikke regget som en GT så...... :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Jeg synes frontfangeren så veldig fet ut..men bakfangeren er en annen historie.. Ærlig talt, den ser fæl ut. Men er det noen andre enn meg som ser en dprlig lakkjobb? Kan bare være lyset, men fangerne/stylinga ser mørkere ut enn resten av bilen.. Vet ikke helt hva jeg synes om felgene heller.. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Den var jævlig rå. Hadde jeg hatt 100k så hadde jeg tatt den....:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Sitat Originally posted by sony606 ser så utrolig stygt ut å ha veldig lav front og hekk, men ikke sideskjørt. ser lixom halvferdig ut. men pent, det var det :) Den har vel sideskjørt....men de går ikke så langt ned til bakken som fronten å hekken gjør...... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg