Gå til innhold

Eneste i verden...

awt

Anbefalte innlegg

Sitat
Originally posted by ArraKiss

Jasså, kjenner du til karen? Da må du få han til å suse ned på biltilsynet å omregge bilen sin.. den er nemli ikke regget som en GT så...... :D

Det ser ihvertfall ikke ut som en Di motor utifra det lille en ser på bildet..

Kan nok hende det er det han ser det på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylingen er gått ut av produksjon, og kunne fåes på http://www.ninjacar.com/ (siden funker ikke). Såvidt jeg vet så ble det også laget for Infiniti G20 (alså den amerikanske utgaven av Primera), og disse har litt andre fangere som gjør at den må tilpasses litt. Merkelig den bilen i annonsen ikke har sideskjørtene til kittet (sideskjørtene på bilen i annonsen er originale GT-skjørter), som var ganske stilige. Bakenden er jo direkte fæl. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Dulle

Jeg synes frontfangeren så veldig fet ut..men bakfangeren er en annen historie..

Ærlig talt, den ser fæl ut.

Men er det noen andre enn meg som ser en dprlig lakkjobb?

Kan bare være lyset, men fangerne/stylinga ser mørkere ut enn resten av bilen..

Vet ikke helt hva jeg synes om felgene heller..

Ser ut som ikke alt har samme farge ja... :)

Spesielt bakfangeren, den ser mye mørkere ut enn resten av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"nylig tatt stooor service".. bremser, clutch og div byttet.. på 160000km?

jeg vedder på at enten er den knallhardt kjørt ellers er den gått lengre og motor er gått 160k - og kisen har tatt motorbytte fra SR20Di til SR20DE uten å ha omregistrert den..

det i seg selv gjør at bilen er verdt mindre, men så spørs det jo da (siden den er i mekonomen, så er den vel offisielt tatt inn av nissan norge?) - hvis bremsene tilsvarer en GT, så skal ikke effektøkningen by på problemer ang. biltilsynet?

er ihvertfall det jeg tror.. ellers var den søkke fin om han bare hadde hatt sideskjørt!

lyst på, men tør ikke..

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider