Pompiuses Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Vet ikke om jeg poster denne på riktig sted men..... Jeg kjøper meg ny bil over nyttår, og tenker på å modifisere eksosen på denne. Jeg har funnet et firma i Tyskland som selger de delene jeg er ute etter, http://www.idol-motorsport.de . Jeg har sett meg ut grenrør, cat og cat back for for til sammen 1850 euro som med dagens kurs blir ca 13500kr som med moms blir ca 16800kr. Vet noen sånn ca. hvor mye jeg kan regne med at frakten blir på dette fra Tyskland? Er det andre utgifter som kommer i tillegg? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Originally posted by Pompiuses Vet ikke om jeg poster denne på riktig sted men..... Jeg kjøper meg ny bil over nyttår, og tenker på å modifisere eksosen på denne. Jeg har funnet et firma i Tyskland som selger de delene jeg er ute etter, http://www.idol-motorsport.de . Jeg har sett meg ut grenrør, cat og cat back for for til sammen 1850 euro som med dagens kurs blir ca 13500kr som med moms blir ca 16800kr. Vet noen sånn ca. hvor mye jeg kan regne med at frakten blir på dette fra Tyskland? Er det andre utgifter som kommer i tillegg? KOntakt firmaet og hør hvordan/med hvem de sender det.... Er kun moms på bildeler men har du f.eks en adresse i sverige så kan du tolle det inn selv når du passerer grensen Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Desember 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Hva om jeg IKKE hadde fått delene i oppkrav. Dvs jeg betaler de på forhånd og bare henter delene i posten når de kommer. Hvordan vet tollerne da hva de skal sette moms på? Hvis pakka ikke koster noe kan de vel ikke sette moms på den?? Hvor kommer forresten delene hen? Regner meg at jeg ikke akkurat bare kan hente dem i posten :rolleyes: (bor i oslo)? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Originally posted by Pompiuses Hva om jeg IKKE hadde fått delene i oppkrav. Dvs jeg betaler de på forhånd og bare henter delene i posten når de kommer. Hvordan vet tollerne da hva de skal sette moms på? Hvis pakka ikke koster noe kan de vel ikke sette moms på den?? Hvor kommer forresten delene hen? Regner meg at jeg ikke akkurat bare kan hente dem i posten :rolleyes: (bor i oslo)? Pakken blir stoppet omtrent uansett med mindre det merkes som "gift" eller "promo" de kommer til posten,linjegods,dhl eller.no avhengig av hvem firmaet bruker... jeg kjøpte bremser fra en hugger i sverige og fikk de levert til en adresse der... slapp derfor unna momsen :D også var det bare å hente de inn... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Har bestillt tidligere fra et større stylingfirma i sverige, og da foreslo han som jobbet der å sende delene for seg, med separat faktura.. for da kunne ingen vite hva det kostet. Betalte ingen moms da.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg