Gå til innhold

Alle bilvenner og rånere! Se her. Treff før snøen kommer.

Ranger emnet

solrud

Anbefalte innlegg

Alle råne venner og bil venner.

Vi er rett og slett nødt til og få holdt et treff på snøen kommer.

Oslo er det jeg snakker om..

Et treff som ikke politiet kommer til klokken 22.00.. Da er det kanskje lurt og ikke begynne og burne før ikea har stengt.. ;)

Ikea slependen er ikke dumt.. og et back up sted som mange, og kanskje alle vet om..

har hørt masse bra forslag fra rånere og venner i det siste..

et ordentlig treff før vintern kommer, er et must!!!

SÅ hva sier dere? og da snakker jeg ikke om NRK, ikke akkurat store plassen der... men et skikkelig treff, der musikk, fete felger, og dekor på sidene kan utfolde seg...

Kom igjen, få med folk, venner, bekjente, venner av venner, og fettere av venner, som har kjæreste, som har mange andre venner.. :P

LA oss organisere litt og få til noe bra og moro!!!

HVem er med????

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burning må vi og få til ja!! vi må til et treff.. noen som har noen forslag til steder?? start sted og back up.. må være i oslo området da..

00 Audi TT 1.8T Quattro

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stikker alltid innom... Slependen er bra.. Ingerstrand er også et alternativ.. Samme for meg..

Tar gjærne et treff NÅR snøen kommer også jeg ;) på Tryvann kanskje :D gjenta suksessen ifra i fjor da onkel stormet og sperret av hele plassen :rolleyes:

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingerstrand er ikke dumt!! Slependen er bra det å..

men la oss få med masse folk og finne en dato!

Ja, tryvann er alltid bra.. der kommer det jo alltid automatisk mennesker..

Var det mye fjor ja.. politi var hyppige der ja, men var nå gøy og trekke opp sierraer opp av kantene.. hehe..

men la oss få med folk og finne en dato..

00 Audi TT 1.8T Quattro

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Ingierstrand er blitt nevnt utallige ganger i flere tråder, kan vi ikke lage en poll da? Ingierstrand høres ut som et veldig ideelt sted etter mine øyne..

Se å få i gang Poll solrud.. Viktig å få røra i grøten med en gang. Har tendens til å bli så my tåkeprat.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så mye plass på Ingerstrand da? mener det bare er en laaang vei utover med enkelte parkeringsplasser her og der, og en middels stor i enden... Mulig jeg tar feil, bare vært uti der en gang og det er en stund siden...

Jeg holder i hvertfall en knapp på området ved skedsmohallen i Lillestrøm, selv om det er utenfor Oslo da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider