Gå til innhold

Min bil!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hehehehe! Øl ER gift ja, men fan så digg! Mugg går somregel greit

å få vekk finnes fine preparater å få kjøpt som fjærner sånt svineri.

Er det V8 i den ell?

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by Ardous

Ser du driver med Rambler American , vet du av seter til Rambler Rebell 4d ? skal begynne med prosjekt snart.

Jeg kan jo høre med en som bor i nærheten, om han skulle ha noe kjennskap til deler. Han har en Rebel med papptak og en Javelin.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Tja, el nettet er ferdig restaurert og batteriet er montert baki.

lagde braketter og kappet til ett rustfritt rør i går slik at jeg får sånt fancy fjærtårn stag jeg også. Blir nok å lage stag fra fjærtårn og torpedovegg også. Får vel justerbare Circle-track dempera og 2"senkeklossa jeg bestilte til uka.(normal-firm-xtra firm...:) )

Tok no bilder av motorrom med stag også, lille datakyndige bror skal legge dem ut på Rambler/AMC delen her på forumet i kveld tenker jeg. ellers er det bilde av motorrommet der uten stag og av forstillinga fra før av. du da, V8 planer skjønner jeg.....

Regna faktisk ut motor effekt på Desktop-Dyno programmet mitt her, og hvis det stemmer sånn +- 30/40 hk(heller - enn + 30hk kan jeg tenke..) så blir jeg MEEGET fornøyd..... Blei hvertfall endel mer enn de 300 jeg håpa på.

MEN teori er ting, praksis er en helt annen ting.Den som lever får se.

Edit: den lille datakyndige har lagt ut bildene på AMC sidene.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

Jeg har fått opp interessen for Hornet Hatcback (Sportabout) men finner ikke noe om kjøp og salg av disse? Kan noen peke meg i riktig retning for en webring eller lignende som har litt å velge imellom? Har tittet litt på R.A.C.N sine sider men den siden var omtrent ubrukelig. Ingen informasjon i det heletatt.

'05 Opel Astra GTC 2.0T

Audi Coupe GT B2 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider