Gå til innhold

Street Meet på Living (gamle Ide`) i laguneparken i Bergen Søndag 17/10 kl 18

Ranger emnet

Villis

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by v240

der er jo meg til og med

Du likte det emil! Har kenneth fått boblen i stand? (og bare for å være en pirkete jævel: viljar har ikke vingebil, en vingebil er en sierra cossie m/cossievinge ;))

'85 golf 1.8c

60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter til og med...

men seriøst, selv om sierra med vinge er vinge bil så er jo viljar son bil med vinge en vingebil også. så dermed basta så det så slutt å krangl sant... saken er ferdig

940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html

x740 Tic 86 model - solgt

XOpel vectra 90 model - Herjebil

XVOLVO 240 STV 92 mod

x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Villis

Nå må dere slutte å tulle begge 2 :P hehe. Jeg har enkelt og greit en bil med en stor vinge på ;) Og til de som lurer skal den bli værende der også... :D Men hvem er du Hells angel?

Du som heter Manta Villis på opel forumet?

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, som en del andre tydeligvis, var litt "fascinert" av den vingebilen... Her er et bilde tatt av den mens den står i ro, og jeg er "i fart":

living.jpg

Her er jeg i ro, men vingebilen "i fart":

living4.jpg

Denne vekket også oppsikt med bl.a flerfarget neonshow under bilen:

living3.jpg

Til slutt et bilde av anlegget til en kompis:

living2.jpg

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peet

hells angel.. kor va du igår då??:eek:

Var på kino. d var negerhåkon som sa det var nytt biltreff på kim'en, og då tenkte eg at det ble samme som sist... då kan du vel være enig med at kino hørtes mer fristende ut..? vertfal catwoman! grrrr.... ;)

Villis: hvis du vil ha billig styling som ikke alle har, så har eg en idé: Fres ut noen hull i panseret i fete former og legg gitter under... Eller kan du kjøpe De som er nr.5AA på bildet, av meg for en billig penge..?

5%20Universal%20styling%20copy.jpg

'85 golf 1.8c

60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider