smule Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Fekk inn anlegget i går. Det spelar bra heilt til du skru bra opp å då byrjar alt å riste å klirre.. takket hoppar omtrent å bagasjelåket å refleksplata mellom lyktene rista og bra! Bilen er ein 2 dørs c ascona. Har dykk noko forslag til kva som er lurt å dempe med. Det er forøvring 2 cadence ultradrive 12'ara. Spela innihampen bra då.. men klirringa øydelegg alt! Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 ascona er bygd for å riste/klirre... det er hele funksjonen til ascona Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Roald Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Hei! Jeg ville lagt dempe matter på under siden av koffert lokket, strammet litt inn på koffert låset og lagt kitt bakkom skilt platen.. Så tror jeg at litt av kliringen blir borte. En gammel Opel Ascona skal lage "litt" lyder. Mvh Trond Roald:D Siter Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Asfaltmatter og rustbeskyttelse som du kan ha i tomrom og på metallet demper bra. Hvis du ikke gidder kjøpe Noisekiller da...... Ellers så kan det hende det blir for tett baki der.... Prøv å sett kassa slik at reflekseportene står en annen vei.... Kan oxo hende det kan lønne seg å ha opp soltaket(hvis du har) eller vinduene litt.. HAr det samme problemet i bilen... Og hjelper når jeg har soltaket litt oppe.. Spiller penere da oxo.. (Har 3 stk RF 12") Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 ascona c skal vel klirre den, det er en harry ungdomsbil, og da skal det klirre.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Desember 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Originally posted by borabora Asfaltmatter og rustbeskyttelse som du kan ha i tomrom og på metallet demper bra. Hvis du ikke gidder kjøpe Noisekiller da...... Ellers så kan det hende det blir for tett baki der.... Prøv å sett kassa slik at reflekseportene står en annen vei.... Kan oxo hende det kan lønne seg å ha opp soltaket(hvis du har) eller vinduene litt.. HAr det samme problemet i bilen... Og hjelper når jeg har soltaket litt oppe.. Spiller penere da oxo.. (Har 3 stk RF 12") Har 2 ganske store porta i hattehylla. So det kjem trøkk inn med. Subbane står plassert bakover.. synest det e finast.. cadence ud e jævli stilige!!! har ikkje soltak... Ascona e konge rånebil! hehe.. he anlegg til like masse so ej betalte for bilen no nesten! Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg