eek Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Så var vinter/bruksbilen på plass! Kjøpte den for en mnd tid siden av en kar i tigerstaden. Ga 8500 kr for den, det er en 84 modell med 1,6 liter :p Går no vakent! Runda 252.000, men det gjør da ingenting! Slik så den ut da jeg hentet den: etter senking, fjerning av lister og andre hjul.. blir ikke til å gjøre så mye med den.. er ikke så farlig :p bare den er brukende i vinter og slik! vet ikke hvor mye den er senket, kjøpte et senkesett på hoggern for 800 spenn! men det er stivt og lavt nok til vintern og sånn. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Blei jo nesten litt old school preg over den når du senka og fjerna lister.:cool: Så ikke ut som det var så mye rust heller, men bildene juger kanskje litt eller? Grattis med vinter bil da. :D Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 litt old-skool preg? Synes den stiller på lik linje med de andre "old-skool" golfene her jeg! :D :cool: Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 den der er jo nesten for fin for å bli vinterbil ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Blei jo nesten litt old school preg over den når du senka og fjerna lister. Så ikke ut som det var så mye rust heller, men bildene juger kanskje litt eller? Grattis med vinter bil da. jo takk.. den er ikke rustfri, men ingen farlig rust. bare litt overflaterust. den der er jo nesten for fin for å bli vinterbil hehe..takk? ;) men skal vel bruke den ellers i året også som bil nr 2, kjøre til jobb og slikt. b.t.i og speedwell: saklig :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by SpeedWell litt old-skool preg? Synes den stiller på lik linje med de andre "old-skool" golfene her jeg! :D :cool: er en grunn til at man skriver det i parantes da (ihvertfall jeg) :) nice vinterbil. Veldig praktisk med skvettlappene hengende 1 cm over bakken i vinter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by vwgolf2 er en grunn til at man skriver det i parantes da (ihvertfall jeg) :) nice vinterbil. Veldig praktisk med skvettlappene hengende 1 cm over bakken i vinter :D praktisk? skal ikke være praktisk :p image is everything Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg