vegar85 Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 er det ingen på dette forumet her som vil kjøpe en gt4 carlos sainz??? den står under biler tilsalgs. eller trykk på denne linken. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=551692&username= Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Det står jo svart på hvit...syns du prisen er for høy-gi faen! kanke skrive det i annonsen vettu! men feit bil! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 ok. det er heved fjernet.!!!!!!!!!!!!!1 Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Ikke så veldi interresert i å kjøpe blen din siden jeg selv har en vanli GT, men er litt interresert i om det går ann å få fatt i en slik brukt front lik din. Syns de er drit fet. Seff i lag med "turbo" panser Hvor store er felgene som er på bildet? har selv 15", noe jeg syns er i minste laget Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 felgene er 17" og fronten får du jo kjøpt hos toyota. tror gt4 er litt breier, så jeg tror ikke du får frontfangeren til å passe. dette er jeg ikke helt sikker på. vet hvertfall at den er mye breiere bak. Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg