SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Lurte bare på hva dere synes om Nissan Murano. Nissans nye flaggskip. Omtrent alt du kan tenke deg av stash (pluss litt til), motoren fra 350Z (nedsløvet litt) og 18"ere orginalt (som ser små ut på bilen;)) Har vært ute og kjørt en del i denne her. Hang faktisk overraskende godt i svingene og hadde greit drag. Var kongen på veien under råneturen da ja :D Ble temmelig overrasket av designet på den. Ikke akkurat typisk nissan, men den ble bare finere og finere til mer jeg så på den.. Noen andre som har prøvd den? Kan fikse noen andre bilder av den om det er interesse for det. Tok en del da vi hadde den hjemme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 njaaaa.......likte ikke helt løsningen på panseret å grillen. resten så bra ut men har ikke sett baken. har fler bilder? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 fy faen dette så ut! mal den hvit og du har et egg på 4 hjul ehrnst: Digger avataren din:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 zzzz, har ikke sansen for nye Nissan-biler gitt.... (utenom z såklart). Designet er alt for Spaceshuttle... Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Syns bilen er tøff jeg. MEGET spesiell grill vel og merke.. men jeg kunne nok forelsket meg like mye i den som i nissan generelt! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Fronten så ut som et romskip! Tror ikke den gjennomsnittlige nordmann er klar for noe sånt enda? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Skulle solgt Infiniti i norge .. så skulle dere ha sett en Fin SUV da ! ahh .. Infiniti FX35/45 er nyydelig bil .. og den var verdens raskeste suv i ca 1 månede også :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Herregud for et latterlig kjøretøy. Jeg har alltid vært en stor nissan fan men jo nyere de blir jo værre blir de også. Ta primera p12 som et godt eksempel. den ser jo helt jævelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Kunne ikke blitt mer enig med p10turbo... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by Kebab gud Skulle solgt Infiniti i norge .. så skulle dere ha sett en Fin SUV da ! ahh .. Infiniti FX35/45 er nyydelig bil .. og den var verdens raskeste suv i ca 1 månede også :P Den er PEN, ja!!!! Så en FX45 i Italia i sommer, men hadde desverre ikke kameraet klart:( Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Har lett litt rundt etter flere bilder av den, men de eneste jeg hadde var tatt med mobilen :( Klarer ikke helt forstå hvorfor folk har så mye imot nyere nissaner egentlig. Har allerede bestemt meg for hvilken bil jeg skal ha når jeg evt får meg familie. Det må bli en p12 stasjonsvogn. Lav, sort og sota ruter så ser de heftige ut! Menmen.. Godt at folk har forskjellig smak ihvertfall. Ang muranoen tror jeg dere hadde endret oppfatning etter å ha sett den i virkeligheten, og ikke minst prøvd den. Ser litt ut som en forvokst micra på det bildet over :( Greit at de har brukt en del "utradisjonelle" designelementer. Noe som er uvant for folk flest. Men alt i alt liker jeg den. Er det virkelig bare meg og partypulp som har sansen for den? Tror nesten designet på den henger aldri så lite sammen med at nissans "store far" i japan har lovet at nissan aldri mer skal gi ut en kjedelig bil ;) Sterkt løfte det der.. Ingen andre her som har prøvd den? Turboknut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Captain Kirk: The Klingons are attempting to cloak, full power to the phasers Mr. Spock. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Synes den er tøff jeg :D Flere bilder og litt info her: http://www.autointell.com/asian_companies/nissan/nissan-murano-04/nissan-murano-04.htm Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Den har mange likhetstrekk med 350Z, mener jeg. Om denne blir litt FOR for noen, så får de jekke ned med en Pathfinder. :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 at den er dristig kan ihvertfall ingen nekte for ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg