Gå til innhold

Hva synes folket om Muranoen?

SunnyGTi2.0

Anbefalte innlegg

Lurte bare på hva dere synes om Nissan Murano.

Nissans nye flaggskip.

Omtrent alt du kan tenke deg av stash (pluss litt til), motoren fra 350Z (nedsløvet litt) og 18"ere orginalt (som ser små ut på bilen;))

4703634_1_0_100_0002.jpg

Har vært ute og kjørt en del i denne her.

Hang faktisk overraskende godt i svingene og hadde greit drag. Var kongen på veien under råneturen da ja :D

Ble temmelig overrasket av designet på den. Ikke akkurat typisk nissan, men den ble bare finere og finere til mer jeg så på den..

Noen andre som har prøvd den?

Kan fikse noen andre bilder av den om det er interesse for det. Tok en del da vi hadde den hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

Skulle solgt Infiniti i norge .. så skulle dere ha sett en Fin SUV da !

ahh .. Infiniti FX35/45 er nyydelig bil .. og den var verdens raskeste suv i ca 1 månede også :P

Den er PEN, ja!!!! Så en FX45 i Italia i sommer, men hadde desverre ikke kameraet klart:(

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett litt rundt etter flere bilder av den, men de eneste jeg hadde var tatt med mobilen :(

Klarer ikke helt forstå hvorfor folk har så mye imot nyere nissaner egentlig.

Har allerede bestemt meg for hvilken bil jeg skal ha når jeg evt får meg familie. Det må bli en p12 stasjonsvogn. Lav, sort og sota ruter så ser de heftige ut!

Menmen.. Godt at folk har forskjellig smak ihvertfall.

Ang muranoen tror jeg dere hadde endret oppfatning etter å ha sett den i virkeligheten, og ikke minst prøvd den.

Ser litt ut som en forvokst micra på det bildet over :(

Greit at de har brukt en del "utradisjonelle" designelementer. Noe som er uvant for folk flest. Men alt i alt liker jeg den.

Er det virkelig bare meg og partypulp som har sansen for den?

Tror nesten designet på den henger aldri så lite sammen med at nissans "store far" i japan har lovet at nissan aldri mer skal gi ut en kjedelig bil ;) Sterkt løfte det der..

Ingen andre her som har prøvd den?

Turboknut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider