m@ts Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 HEi er det noen her som er fra Tynset, som driver med bilstereo, bygger bilstereo og slikt? MVH Mats.. Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by m@ts HEi er det noen her som er fra Tynset, som driver med bilstereo, bygger bilstereo og slikt? MVH Mats.. Heisan Mats. Jeg tror ikke gutta på Tynset surfer så mye rundt her.. Er det no spesielt, så send meg en PM, så skal jeg videreformidle. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Nei det var ikke noe spesielt jeg tenkte paa.. jeg bare tenkte viss det var noen som drev og byggde annleg saa kunne jeg karnsje ha kommt og sett litt paa naar de driver og bygger annleg slikk. Saa jeg kunne ha lert litt mer karnsje noen tips og triks aa. Naa jeg er paa tur til og bygge mitt eggent anlegg.. Saa viss det er noen som driver ned noe prosjekt i tynset omraadet saa si i fra jeg vil gjerne komme og se.. MVh Mats Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by m@ts Nei det var ikke noe spesielt jeg tenkte paa.. jeg bare tenkte viss det var noen som drev og byggde annleg saa kunne jeg karnsje ha kommt og sett litt paa naar de driver og bygger annleg slikk. Saa jeg kunne ha lert litt mer karnsje noen tips og triks aa. Naa jeg er paa tur til og bygge mitt eggent anlegg.. Saa viss det er noen som driver ned noe prosjekt i tynset omraadet saa si i fra jeg vil gjerne komme og se.. MVh Mats De holder hus i parkveien 18. Nedenfor rundkjøringa, på høyre side, før unnergangen.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Takker for infon.. Tror u det er bare aa komme og se eller maa jeg ha en avtale eller noe? Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by m@ts Takker for infon.. Tror u det er bare aa komme og se eller maa jeg ha en avtale eller noe? Regner med at du ikke biter.. Ser du at lyset er på, så går det sikkert bra at du stikker innom.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Hehe.. Sant nok ikke så mange av oss men innimellom er vi da her en og annen av oss... Det er vel jeg som er internettdyret...men men ta kontakt så kan du vel alltids komme og titte er litt stillestand enda men blir vel litt mer bygging utover mot jul og etterjulsvinteren for min del, men gutta litt lenger borti parkveien i rundkjøringa er vel i full drift... Mvh. Hugo. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 okay.. Hvor holder du til a Hugo? :) MVH Mats Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Litt her og der.. Men verkstedet er hjemme borti parkveien så ring en dag det passer seg men bare drøy til utpå dagen fordi jeg jobber med vakt og sikkerhet så er mye på jobb om natta.. (er litt sløv med og svare på meldinger..) Mob.nr.951 39 489 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 okay den er grei. Det blir nokk utpå dagen en gang ja for jeg jobber til 15.30.. Kommer nokk til og ringe deg en dag skal u se :) Mats Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg