Gå til innhold

Ang. Fotobokser

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by snurrebass

Leste i avisa en gang om en som hadde blitt tatt av en boks. Han hadde senere reist tilbake og tatt med seg boksen. og siden bildene fremdeles var i boksen så blei han ikke tatt....fatality

- og jeg hørte om en som ble tatt av en boks, så dro han tilbake og tok med seg hele jævla fotoboksen og dumpa den i sjøen.. Uflaks, for den ble funnet en stund etterpå og da var det ikke vanskelig å se hvem som var forbi boksen sist :)

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by snurrebass

Leste i avisa en gang om en som hadde blitt tatt av en boks. Han hadde senere reist tilbake og tatt med seg boksen. og siden bildene fremdeles var i boksen så blei han ikke tatt....fatality

Var en som gjorde det på skjetten for noen år siden.. Han er ikke tatt enda, selv om mange har mistanke om hvem det var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i nederland fant forsvaret ut at infarødt lys ødleger filmen i kamera.

de fant det ut etter hver øvelse at stridsvognene ikke ble tatt bilde av selv om det blinket.

bildene kom ut lyserøde.

vet ikke om de funker på nye elektroniske kamera.

de brukte 2 små infarøde lys forran.

sier det jeg mener

mener det jeg sier

si din egen mening eller hold kjeft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fin teori om fotobokser.Alle vet vel hva byggskum er for noe.Det ekspanderer noe sinnsykt.Bor et lite hull i bunnen avboksa,sprøyt inn en kanne eller to med byggskum.Sett i en stor skru noe slikt som en fransk treskru eller noe annet svært med grove gjenger.Sit down and enjoy :) :) One photobox medium done :) :) :)

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på top gear her en gang, og da drev de å testet ut mot fotobokser...

de prøvde med noe amg mershe og en vanlig bil, men måtte ha en TVR Tuskan speed six og kjøre i over 170 miles eller ca 280 kmh tror jeg for at den ikke skulle klare å ta bilde lenger..

men nå er de engelske fotoboksene helt forskjellige fra de norske og tok bilde fra baksiden av bilen, altså du kjørte forbi boksen før den tok bilde av deg..

sier nå jeg da..

:)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

meteret sto på 120 i 80 sona.. ops.. eller noe.. de slår vel av litt for feilmargin også viser meteret hvertfall 10km for mye i 120.

Du redder nok lappen men får en søt "liten" bot sånn ca oppunder jul tenker jeg.... med mindre det er en digitalboks da fordi da er den nok underveis allerede

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sakt her tidligere er det magnetisme som måler farten. Det ligger to kabler ved siden av hverandre som føler når kjøretøyet passerer. De ligger begge i det lille sporet man ser foran boksene så det er snakk om millisekunder.

Har kjørt uten skilt foran i over 3 år nå og har aldri blitt stoppa eller fått bot for det. Har spart noen tusen på det.:D

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider