Gå til innhold

Galant GTI-16v DYNAMIC4 Spleiselag !!!!

v|ncenT^

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tuller du nå ???

Solgte han den for 11000 sek ???

Når har du planer om å hente den da ?

hehe, 11000sek er 10319,1 nok i flg. DNB NoR ! Det er jammen en billig Dynamic 4 !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, blir vel heller dårlig med gaver, når alle pengene går til å kjøpe gamle biler ;)

som Sunde sa: det som var galt på den ene var det som var galt på den andre.. får håpe at selgers utalelser er riktige.

btw, denne bilen koster 1000-lappen mere enn det jeg ga for den blåe Dynamic-4'en jeg kjøpte i Mai...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jafo

Om andre vurderer et slikt bytte så må jeg skyte inn at motorstyringene 2,4/2 liter egentlig ikke skal funke sammen, men gjør det likevel! Men ikke 100%: Check enginge lampa lyser en gang i blandt på landeveiskjøring, får den litt mager blanding? Rettes ved å gi bånn gass på høyt gir i tre sekunder. Litt nøkkete gange har den også

Det har jeg på 2.0 også. Check Engine lyser av og til, og går av når bånner pedalen på et høyt gir.

Samme nøkkete gange når den er et sted mellom 2000-2700rpm, når den bremser på giret vel og merke.

Noen som vet ka det kan være?

90' Mitsubishi Galant GLSi 4x4 (E38A)

I Can Resist Anything But Temptation

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt OT dette, men..

Vil tippe det er Lamdasonden som gir "feil" verdier til hjernen.

Utover det kan det være vakum-slange-styret som kan ha blitt morkent.. det er også en "vakumklokke" (hvertfall på 16v) montert på innsuget, hvis denne har gått i stykker kan nok både det ene og andre oppstå..

og btw, tror du quote't feil person ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Guardion

Det har jeg på 2.0 også. Check Engine lyser av og til, og går av når bånner pedalen på et høyt gir.

Samme nøkkete gange når den er et sted mellom 2000-2700rpm, når den bremser på giret vel og merke.

Noen som vet ka det kan være?

Jafos teori høres grei ut. Verkstedet sa for noen år siden at sensorene er ømfintelige for sot og anne dritt. Check engine-lampa lyste av og til før også, men oftere etter motorbytte. Nøkking ved retardasjon her jeg også, men har trodd det var slark i motorfester, foringer m.m. Det kan jo være begge deler og litt til...

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mad: :mad: GRYNT :mad: :mad:

På søndag avtalte jeg pris med selger, på mandag avtalte jeg henting førstkommende søndag, i går fikk jeg denne mailen:

fra selger[/email]

Hej Jan-Erik.

Jag måste tyvärr, för din del, meddela att jag sålt bilen till en annan köpare nu i veckan. Anledningen var att jag behövde pengarna snabbt och att han gav mig ett för bra pris på bilen för att jag skulle tacka nej.

MVH

Hvis noen vil mailbombe han, go ahead ;)

i alle fall, det dukket i løpet av natten opp noen nye alternativer:

* http://www.blocket.se/view/3640421.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=

Hvit D-4 med lav kmstand og nesten nye 17" hjul annonsepris 20k

* http://www2.blocket.se/view/3643114.htm?fk=0

Hvit 5dørs D-4 med overhalt girkasse og topp, 2 eiere, 25k

* http://www2.blocket.se/view/3351167.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0

Grå kjiip sedan, uten noe spess 20k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mail fra Svensken, så vi får ha han hvertfall litt unnskyldt:

Selger

Jag har inte varit hemma sedan jag skickade mailet till dig, där av det uteblivna svaret.

Jag trodde faktiskt inte att du var intresserad av bilen längre då jag frågade dig om det gick bra att ses vid tågstationen i Borås och om du kunde ange en ungefärlig tid när du skulle komma. När du då inte hade svarat på 3 dagar så antog jag att du hittat en annan bil. Det var dumt gjort av mig men jag har haft ungeför 4 personer som sagt att dom ska köpa bilen och komma och hämta bilen om ett par dagar men sen aldrig hört av sig igen. Så därför sålde jag bilen till han som var och kollade på bilen i Onsdags kväll, för jag hade tröttnat på att bli lurad av personer som sagt att dom skulle köpa bilen men sedan inte höra av sig igen.

Det jag skrev om telefonkontakt på sändagen handlade bara om att du skulle ringa när du närmade dig Borås så att jag skulle slippa vänta där, för det brukar alltid bli förseningar om man ska resa långt. Jag ber så mycket om ursäkt om det jag skrev kunde missuppfattas, antar att det är språket som spelar in här lite.

Fikk faktisk en 5-6 mailer (rett etterhverandre) om henting i Borås, og trodde jeg hadde svart han, men kunne ikke finne noe i sendt items mappa, så jeg har nok tabbet meg litt ut, selv om jeg synes han kunne ha sjekket med meg før han solgte til noen andre..

Kiipt men sånn er nå det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jafo * http://www.blocket.se/view/3640421.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=

Hvit D-4 med lav kmstand og nesten nye 17" hjul annonsepris 20k

Har ringt selger, han skulle sende noen flere bilder.

Bilen står jo i gokk, så det er en lang søndagstur..

eneste som egentlig er bra på bilen er de nye 17" hjula og senkesettet. ellers så er den tungstartet når kald, litt tikking når kald, litt sliten girkasse, noe rust under, takluka er slapp i lukkinga, vinterdekkene er dårlige på slitne alu-felger dårlige dempere. Jo innredninga var bra, og av den mørke typen.

Med tanke på tilstanden er prisen alt for høy!

Originally posted by Jafo * http://www2.blocket.se/view/3643114.htm?fk=0[/b]

Hvit 5dørs D-4 med overhalt girkasse og topp, 2 eiere, 25k

Har mailet med han her og. Han skulle sende biler. høres ut som en bra og velholdt bil. nåværende eier har hatt bilen siden 1994.

Noen som trenger 17" til bilen sin? kom med bud!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000? for felgene. hvis dere kjøpern da.

eller så kan jeg spytte inn 3000 av kjøpssummen mot at jeg får felgene.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ække det litt lite a? for nesten nye felger med nesten nye dekk?

Den bilen er ikke så interesant for meg, med litt sliten motor, litt sliten girkasse, ikke Bilstein dempere, ikke mye annet byttete ting..

men jeg MÅ ha ett vinkeldrev :)

btw: snart får du verktøy til å montere hjernen din;) postlagt igår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider