Gå til innhold

Avgifts Norge. IGJEN!

Ranger emnet

ehrnst

Anbefalte innlegg

Stemmer vell ikke FRP. kommer Frp til makta må du betale sykehusregninga selv, du må betale for og gå på skole, ja Frp vill privatisere alt. og det er vell ikke en heldig situasjon ? frp er et skummelt parti. de står faktisk og lyger en go del av velgerne sine i ansiktet.. er kjipern vis du har kjørt utfor i en bilulykke og ligger for døden. så må dem ha underskrift og bankkonoutskrift for at du skal få hjelp:( Synes vertfall ikke at dette er en heldig situasjon for det norsk folk. men det er jo opp til hver enkelt og besteme..

Toyota guru jah.. why not :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Rage

Hahaha. Typisk Norge. Da blir det bare å reise over grensa da.. De oppfordrer jo nærmest direkte til at vi skal smugle. Vi har jo ikke noe annet valg, når en boks i .se ligger fra 20-25 SEK.. Får jo snart 4 bokser i sverige til samme prisen av 1 i Norge. Sykt.

kjekt å jobbe der jeg jobber (color line) får snusen til taxfree-pris minus litt rabatter, ender på 130 kr for en rull:) Det som nesten er litt dumt er at jeg verken snuser eller røyker.. hehe

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TTi

Stemmer vell ikke FRP. kommer Frp til makta må du betale sykehusregninga selv, du må betale for og gå på skole, ja Frp vill privatisere alt. og det er vell ikke en heldig situasjon ? frp er et skummelt parti. de står faktisk og lyger en go del av velgerne sine i ansiktet.. er kjipern vis du har kjørt utfor i en bilulykke og ligger for døden. så må dem ha underskrift og bankkonoutskrift for at du skal få hjelp:( Synes vertfall ikke at dette er en heldig situasjon for det norsk folk. men det er jo opp til hver enkelt og besteme..

vel..du kan jo la frp komme til makta..så når du får lønna de..så tar du vekk det antall % du betaler i skatt..skriver ut en sjekk på det og gir det til en fattig person.. eller en som ikke gidder å jobbe,for at han får lønn for å sitte hjemme! er jo det som i virkeligheten skjer!!

vi blir jo straffet for å jobbe..og lønnet for å ikke gidde!!

om alle hadde jobbet, ting hadde hvert privat..så hadde vi ikke hatt noen problemer med å kunne betale for de tjenester vi bruker..

sosialisme er jo i grunn bare kommunisme med lebestift på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

vel..du kan jo la frp komme til makta..så når du får lønna de..så tar du vekk det antall % du betaler i skatt..skriver ut en sjekk på det og gir det til en fattig person.. eller en som ikke gidder å jobbe,for at han får lønn for å sitte hjemme! er jo det som i virkeligheten skjer!!

vi blir jo straffet for å jobbe..og lønnet for å ikke gidde!!

om alle hadde jobbet, ting hadde hvert privat..så hadde vi ikke hatt noen problemer med å kunne betale for de tjenester vi bruker..

sosialisme er jo i grunn bare kommunisme med lebestift på!!

Jeg går per i dag arbeidsledig. Det har ingenting med å ikke gidde å jobbe. Kan vel heller ikke kalle det jeg får fra Aetat for lønn. Det man får fra Aetat skal hjelpe deg med å holde deg i live. Men som du mener, skulle vi droppet dette? Hvor mange husløse hadde det blitt som gikk på gata for å tigge? I dag, er det for lite arbeid, og for mange mennesker. Så problemet ligger ikke i at du skatter for "mye". Problemet er at det er for få arbeidsplasser.

Av hva du skriver, virker det som om du aldri har vært arbeidsledig, men den dag kommer nok. Da takker du Aeatat for at du får penger slik at du klarer deg.

MVH Ken

Som snart skal ta truckførerbevis, takket være Aeatat. På den måten har jeg større mulighet for å få meg jobb :)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by andrej1

Det er maks 10 bokser, men nå kommer det tax-free når du lander og så da kan du sikkert kjøpe så mye du vil:) 109,- for 5 bokser:D

Vitsen med tax-free når du lander får du være så god og forklare meg. Så vidt jeg forstår må du handle på "lande-tax-free" før du går igjennom tollen, så du kan uansett ikke "utvide kvoten din", hvis du skjønner hva jeg mener. Da kan du jo like greit kjøpe langt over kvoten din i utlandet, og ta det med derfra... blir billigere det...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider