Outrage Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Har vert borte en stund fra ps nå så det var på tide med en ny mod:D (Langt i fra ferdig) Ris/ros? org The evil twin?:D Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 døra er alt for lang. volkswagen felger på en subaru? hehe, fjern VW merket eller bra syns jeg, fargen på fronten matcha ikke heeeeelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hehe somsagt wip. Planen var og fikse felgene før jeg la bilen ut, men trodde ingen la merke til det 800x600:P Men jævla rå felger da. Døra er AAALT for lang ja, driver og tenker ut noe der. Og fargene plasser ikke helt over hele kjerra vist du ser godt etter, dette skal fiksest senere. mvh zenith Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Synes det så bra ut jeg... slike småfeil er jo bare en øvelses sak... slik som for lang dør osv... stå på.. :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagers Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 hvordan fikser dere dette med bildene/mods a? er det vanskelig? hva for program bruker man? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Prøvde på imprezan jeg også Zenith......(bare si ifra visst jeg skal fjerne den) Ble ikke så bra som din da, men er jo amatør så :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Ottesen, den synes jeg var ganske så bra :-) Skulle bare tatt vekk hjulvektene og prøvd med hvite felger, f.eks Volk TE37! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Denne var jo litt bra da............(not) :-P Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by sagers hvordan fikser dere dette med bildene/mods a? er det vanskelig? hva for program bruker man? ikke for å virke sur, men SØK.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Har vert borte en stund fra ps nå så det var på tide med en ny mod bilen så tøff ut den. blir morro å se når du blir helt ferdig med den. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg