colle Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 senka nye carbonfelger brusha skjørt brusha grill carbon nede på fronten brusha spoiler (langt fra ferdig) air filter øyelokk kommentarer? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 kommer til å bli bra denne...likte veldig godt felgene dine...Personelig hadde jeg fjernet luftfilteret..synes at det så litt tåpelig ut. Hva med å prøve å brushe tak på bilen? Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Beklager, men jeg likte ikke denne.. Du kan ikke bare sette inn en IC i en Jaguar... også atpåtil en XK180!! Felgene ser helt rare ut, og øyelokkene gjør at den ser trøtt ut.. Og hvorfor har den bare ett langlys?:rolleyes: X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Kan ikke og kan ikke? Jeg synes det er på høy tid at noen hev føner på en Jagge. Forøvrig så er det litt av poenget med digital modding, det trenger ikke være så pinlig troverdig, bare det ser bra ut. Og det tør jeg påstår at det gjør. Ser frem til å se mer av denne bilen! Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boppe Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 lekkert, men hva skjer med frontruta? ser ut som det mangler noe til høyre på den (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by boppe lekkert, men hva skjer med frontruta? ser ut som det mangler noe til høyre på den (?) d er bare spoileren som er over, skal fikse d når jeg har tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Nice bil :) likt felgan godt... Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg