fribbern Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hvor bør jeg sette diskanten for å få best lyd i mondeon min. i utgangs pungtet vil jeg helst ikke at den skal være synlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Demonter dashbordet, bor hull i plastlista som sitter lengst frem på dashbordet, fell diskantene ned der, bra lyd og hvis du har litt peil blir de lite synlig, ellers kan du montere de i orginalhullet til høyttaleren i døra.. Her ser du åssen jeg gjorde det. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Siden du tydelivis har så go peil zetec. noen erfaring med trekking av kabler fra batteri til forsterker i Celica 91`? Høres ut som du har bygd annlegg i bil før.. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Originally posted by GT_rider Siden du tydelivis har så go peil zetec. noen erfaring med trekking av kabler fra batteri til forsterker i Celica 91`? Høres ut som du har bygd annlegg i bil før.. Har ingen ide åssen det er å bygge i den bilen, sorry.. Kjenner til Ford Mondeo, Civic hb og coupe, samt astra, sierra og noen andre biler som jeg er innom innimellom :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg