Primera.GT Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Lå bak Politiet i sandvika ca 1,5 mil i ste... kjørte gjennom masse kryss å rundkjøringer.. svinan blinka ikke en eneste gang !!! det irriterer meg enda ! 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Ja det er maksimalt irriterende... vi får vel ikke gjort en dritt heller... de skal liksom sette et eksempel de da. Ikke rart så mange av oss ikek har NOEN respekt for dem når de er akkurat like jævlige som oss.... Nei politiet det er bare tullball... - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Her på Carl-Berner i Oslo hvor jeg bor, er det et kryss hvor en ikke kan svinge til venstre (sentrum). Vi må kjøre rundt TO kvartaler rundt hver eneste gang vi skal til byen, men jeg har sett politiet og ambulansen uten sirene på flere titalls ganger bare "bryte loven" der. Har begynt å gi litt faen jeg også nå da men... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 ta bilder av det, send til avisene :) Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Her på Carl-Berner i Oslo hvor jeg bor, er det et kryss hvor en ikke kan svinge til venstre (sentrum). Vi må kjøre rundt TO kvartaler rundt hver eneste gang vi skal til byen, men jeg har sett politiet og ambulansen uten sirene på flere titalls ganger bare "bryte loven" der. Har begynt å gi litt faen jeg også nå da men... hehe... Hehe, kjenner til dette krysset... Jobber selv på Esso rett nedenfor Carl Berner. Fikk forresten bot for noen uker siden (3200,-) for å ta en snarvei forbi Bunnpris på vei mot Tøyen :mad: - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by AJ82 Hehe, kjenner til dette krysset... Jobber selv på Esso rett nedenfor Carl Berner. Fikk forresten bot for noen uker siden (3200,-) for å ta en snarvei forbi Bunnpris på vei mot Tøyen :mad: Haha, du skal se ruten når jeg skal kjøre fra parkeringsplassen ved Meny der. Først høyre, også svinge av til venstre, snu bilen på Rosenhoff bensinstasjon, ned igjen mot Carl-Berner, høyre mot Torshov, venstre mot Carl-Berner igjen, venstre igjen, høyre. Hadde de blå skiltene ikke vært der kunne jeg bare kjørt venstre også venstre igjen :rolleyes: Og det gjør onkel pol10 konstant!!!!! :mad: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by bjirn ta bilder av det, send til avisene :) Tenkte på tanken idag faktisk! :) Da jeg så en ambulanse uten sirenen på kjøre der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 De gjør som de vil D :mad: Kjøre i fjor vinter mot flyplassen i Bodø, det var lyst ute og hvem tror du kom i mot meg med LANG LYS og 1000M jo det var onkel politi. Jeg blinket til dem, men de slo dem ikke av, så også at bilen bak meg igjen blinket med lysa. Har digital kamera nå og det skal bestandig være i lomma. og ser jeg noe kommer det bilder i avisen vist de vil tykke de da Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Her i Asker er det en vei ut fra sentrum der det er ulovlig å svinge til venstre. Man skal svinge til høyre, kjøre heeelt opp til rundkjøringa og kjøre ned igjen. Men gjett hvem som bare vrengte til venstre når jeg lå bak??? For Politistasjonen ligger da rett borti gata når du svinger til venstre. '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locos Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 bare å følge etter de å spørre om de ikke kan trafikkreglene. å si at neste gang kommer dette i avisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by locos bare å følge etter de å spørre om de ikke kan trafikkreglene. å si at neste gang kommer dette i avisen. å plutselig tauer dem deg inn ! beskylder deg for alt muligrart. næi de gutta dær kødder ikke æ med... dem e fan ikke god når dem setter i gang ! 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Jeg elsker å provosere, så hver gang jeg ser politiet kjøre med litt mye lys eller noe annet kødd, sier jeg ifra. De stopper alltid meg fordi jeg har politiradio i bilen, i gjengjeld sier jeg ifra til de når da har mye lys etc. Det som er gøy, er at de gangene jeg blinker på dem fordi de har 1000m-ere og litt mer lys en strengt tatt nødvendig, snur de og kommer etter meg :D :D Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Lå bak sivilen her om dagen jeg. plutselig gir'n flatt jern opp i 70. I en 50 sone .... Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Husk at de er på jobb da :) Men møtte en politibil med tåkelys og nærlys her en dag. Og det var tilogmed en uniformert bil (les: med all pynten på). Ble provosert. Men det fører jo bare til at alle andre mister respekten for dem, og gir litt faen. Flott samfunn vi kommer til å få :) x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Husk at de bare er mennesker de også da, alle kan gjøre feil, og alle her inne gjør stadige "feil" vi ikke tenker over i trafikken! Er du ikke heeelt bajas, så kan de se litt mellom fingrene! Irriterer meg over de ca hver eneste dag selv, men de har hjulpet meg et par ganger oxo... Bl.a 13 politibiler( Les: sivil, uniformert og svartemaja) som kom å stilte opp for meg en gang jeg hadde vært nede for telling! Var ganske kaos, politifolk ble sparket i ansiktet og de lagde litt underholdning for meg i alt det vonde... Da var de greie å ha! Men stort sett i trafikken er de bare til brydderi.. Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg