Gå til innhold

kan man style en vectra 98mod eller er det helt feil?

Ranger emnet

Eirik jarl

Anbefalte innlegg

Begynner med denne siden for å vise deg noen bilder jeg..

http://www.tuning.no/BILDER_OPEL_VECTRA_B.htm

Der er endel muligheter og forskjellige kit å få til Vectra B så er nok ikke umulig å få den tøff.

Men igjen beror det på en smakssak hva man vil ha

-91 Opel Calibra 16v

-89 Opel Vectra 2000 (under construction)

-90 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker litt på forumet, så finner du en tråd om en blå vectra som var stylet.. Ganske pen bil.. Tråden het "Etter åtte år slit er bilen endelig ferdig" eller noe sånt.. Prøv deg litt frem :)

mvh

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil det... :P

Men er jo 1341341 stylinger til slike biler, jeg har blandet litt av alt.

Men er jo spørs hva du mener med 98mod. Er det de nye chassisene 99- ?

De mest vanligste stylingene er fra Irmscher og Rieger, men det har kommet noe fra Carzone som er det råeste av det råeste!

Har erfart spes. i Norge hvor folk trur at det er jævla lite styling til vectra B men det er feil. Du får tak i det meste til en vectra B bare du har peng og vet hvem som lager hva. Irmscher fører en god del varer til de bilene som GM Norge påstår at de ikke gjør(f.eks de sier at alu-interiør er umulig men er flere biler i bla. Danmark som har det), sikkert pga. at de ikke orker å lete bra nok.

Skal du ha tips så bare skriv på PM til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa... Danskene elsker de bilene, men det meste skyldes over at delene til Vectra både fra Gm og Irmscher er så billige der. Mest sansynlig siden de er så nære Tyskland.

Snakket med en der borte som har en Vectra B med i500 styling og han hadde betalt bare litt over 10.000 for stylingen utvendig mot de flere 10.000 det koster i Norge.

Den bilen var litt fet, veldig anonymt. Men trur det er lakken som gjør den så spesiell, ellers ville den bare ha vært en av de flere titalls Vectranene som er stylet i Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Spriti

Begynner med denne siden for å vise deg noen bilder jeg..

http://www.tuning.no/BILDER_OPEL_VECTRA_B.htm

Der er endel muligheter og forskjellige kit å få til Vectra B så er nok ikke umulig å få den tøff.

Men igjen beror det på en smakssak hva man vil ha

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider