Gå til innhold

Pinnacle Studio 7= Hjelp?

Ranger emnet

OleC

Anbefalte innlegg

Originally posted by OleC

Kan noen hjelpe meg med noen spørsmål til pinnacle studio 7...

Det henger seg når jeg skal lage en fil... Samme om det er Stream, Tape, Avi osv... begynner og lage filen oxo... Stopp. Noen som har hatt det samme problemet.. hva kan jeg gjøre

Vilanbefale deg at du har tatt ned alle de nyeste oppdateringene til Studio7. At du har det nyeste(beste) av skjermkort drivere, chipset drivere og at du skrur av antivirus programmet. Kan også være en IRQ konflikt der. Firewire kortet mitt er ikke glad i å dele IRQ så jeg har måtte flytte det et spor ned. Sjekk også at du har nok plass på HD'en og minst mulig programmer i bakgrunnen (system-tray) Ville vært litt kjekt å vite hva slags HW du også har....

Husk også at Studio 8 er ute. Dette er faktisk MYE bedre en 7'ern og har noen fler kule funksjoner. Og du kan brenne rett fra programmet.

:drive2

'97 Fiat Punto 1,1 55s

'96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V

x'86 Peugot 309 1,6

x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05

x'96 Honda Civic 1,4is

:dj:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Pinnacle 7 en liten stund, men det styrtet i ett sett, så jeg gav det opp. Bruker nå Pinnacle 8 og det funker som krutt og er fantastisk bra :D Begge deler var i XP Pro.

P4 1600 Mhz, 768 DDR Ram, Gainward GeForce 3 Ti550XP, 280 Gb hdd. Completely silenced by Zalmann Noice Reduction Products. ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har DC10 der Studio 7 inngår og Windows 2000.

For å få det til å fungere knirkefritt måtte jeg aller først installere

programmet som medfølger, deretter "DV10plusHardWareInstall_10.28" og "Studio7_715_1c". Sistnevnte inneholder drivere til Windows 2000.

Hverken Studio 7 eller Studio 8 er noe jeg anbefaler til å lage MPEG med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem før...

Det e bare å slå i maskin, å brøl satan så går alt bra ;)

Neida.... Løyste det me å lægg inn programme på nytt, så funka alt fint!

P3 450MHz - 128 MB Ram :rockon:

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider