Dulle Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Går det an å få tak i en sånn instrumentholder (2x52mm hull) til a-stolpen til våre biler? Jeg titta litt rundt inne på Powerzone og sånt, men fant ikke noe. Hvordan er A-stolpen i 200SX kontra Primera f.eks? Mulig noe sånt kan fikser med ørlittegranne modifikasjon..? Kunne hvertfall tenkt meg et par målere..bare for gøy :D Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Få tak i en org og bygg den om. Kan få det råere da.. hehe... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Topstyling har ein.. Men akkuratt denne er for 3 instrumenter.. Men dei har for 2 også.. skriver dem! Topstyling Hvilke instrumenter hadde du tenkt deg?? Oljetrykk, og kanskje temp kunne eg tenkt meg..! Noen som har erfaring med koss det er og koble det inn på motoren?? (bytte ut orginal oljetrykk målepluggen med ein kombi eller no??) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Hmmm..jeg skjønner ikke hvordan den kan passe til alle biler.. Alle A-stolper er da ikke like? Uansett. Jeg kunne tenkt meg oljetrykk, oljetemp og kanskje en sånn air/fuel ratio-sak..blandingsforhold altså..men den er kanskje verre å koble opp igjen.. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Sitat Originally posted by Dulle Hmmm..jeg skjønner ikke hvordan den kan passe til alle biler.. Alle A-stolper er da ikke like? Helt enig med det du sier her.. Mulig du må skjere, trimme eller bygge litt på for å få den til og vere som den skal.. Men du har jaffal grunnformen.. Så det er jo ein god start! ;) Vist eg sko hatt et tredje instrument, konne eg tenkt meg vanntrykk faktiskt.. Då sko eg hatt kontroll over det mest vitale..! Olje trykk, olje temp og vanntrykk.. (vanntemp er jo sånn ca med orginalen) (Vist du finner ein type, eller velger og gå for den fra topstyling, så lag gjerne ein post i dette forumet som forklare kossen du gjor d..! Så blir det enklere vist eg og vil! ;) ) Har du tenkt på Biltema, eller Bilxtra instrumenter da? Eller kjøper du skikkelige og nøyaktige instrumenter fra HKS for eks.. (1500 kroner for olje trykk eller olje temp.. hmm.. stiv pris) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Vel..jeg er vel egentlig av den skolen som sier at ting skal være -skikkelig-.. Biltemainstrumentene fungerer sikkert helt fint til sitt brukt..men det er ikke sånn jeg vil ha det..jeg kunne tenke meg Autometer målere. De er nøyaktige, de ser fine ut, og så føler jeg meg vel med de.. Det er vanskelig å forklare den følelsen, men jeg tror jeg liker de fordi de er dyre? Du får følelsen av å ha kjøpt et kvalitetsprodukt.. Men ja..jeg skal nok ta en titt på den der snart..funker det fett kan jeg lage en tråd om det. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Det er sant det.. Du får ein større trygghets følelse av det.. Men det går jo ein grense for når du føler deg "lurt" og når du er Fornøyd i forhold til hva du har betalt.. 1500 synst eg er ein del penger for kun 1 instrument.. 700-800 kunne eg klart og svelgt litt lettere.. Kan tenke meg du betaler den differansen mellom det kun for merket HKS... Jau jau..!! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg