Breisladdern Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by hjinx sjekk bensintrykksregulatoren og/eller vakuumslanger til denne. Jeg har bensin trykk. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Hvilke feilkoder blinker det på innsprøytningshjernen? Ingen, er ikke noen form for dioder og slikt på den. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Prøv å bytte innsprøytninghjernen med en du finner på høggeren. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 er nesten umulig å få tak i ecu som passer denne bilen siden jeg har automatgear.. prøvde med en hjerne fra galant med manuell kasse, det funka ikke.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Ville sjekka pumperelèet jeg, ev. injection-relè... Sjekk at dysene har + 12 volt... Dysene er nemlig minusstyrt via styreenheten, og får + 12 volt via ett relè, ofte bensinpumperelèet. Kan være noe der selv om pumpa går, ev ett annet relè. Sjekk også turtallssignal og posisjonssignal til ECU.... Foreslår å ta en diagnose, eller måle signalene med en hanske.... Ta en skrutrekker el. l. , putt den nedat dysene med skaftet inntil øret, skal da høre tydelig dyser ved kinning(tikking), hvis ikke er det garantert problem der.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 er to ledninger som går inn til dysene, målte disse med multimeter men var ikke noe differanse på disse (strøm) eller skal jeg måle mellom en av de og mot jord? Finner ikke noe bensinpumpe relè på den. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Vekstedhåndbok, det er det på den. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 har haynes boka til den , men fant aldri noe fornuftig forklaring i den, var jo blanding av 4 forskjellige biler i den... Men regner med at jeg tauer den til verksted i kveld/morgen så får jeg tatt en diagnose på den. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.