Gå til innhold

Trur hjerte hadde stoppet !

Ranger emnet

Primera.GT

Anbefalte innlegg

Da er det deilig å komme i en eldre bil som er i bra stand... syntes det er moro med min, de går alltid rundt å prøver å finne feil, men finner ikke no ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg lenemor. Skulle ønske det var mer kontroller.

Alt for mye folk ute på veiene som absoultt ikke burde vært der.

Ja, det koster å kjøre sånne auksjoner, men de drar inn en god del penger i forelegg, så det totale regnestykket blir nok absolutt ikke så ille.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fæl gjeng! Og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke vil bli stoppet i Accorden min. Går de den nærmere etter i sømmene (les: visning) blir jeg nok tatt med ut på baksida og avretta med ei kule i nakken. Ting er ikke helt 100% under skallet på den kan man vel si.

Jeg har en våt drøm om "gjøre alt" med den slik at den blir tipp topp, men det er ennå årevis til jeg har muligheten og penger til det (jeg er blitt student igjen). Frem til den dagen kommer at Accorden er renovert får jeg bare kjøre minst mulig og be en stille bønn om at Storebror ikke har sett meg ut som et lett bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei stoppa i teknisk med rekorden min. Bilen ser ut som en dass, bulk i sida, tectyl på taket og generell faenskap... MEN, teknisk er den tilnærmet perfekt! Motor har gått 50000, alt av foringer er nytt osv.. De blei litt lange i maska når de gikk over den :D. Nå derimot har jeg alle eksoslekkasjers bestemor, såh......

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Utrolig hvor mye tid og penger de bruker på å ta billister i dette landet. Har du hørt - "Høsten er sesong for kjøring i ruspåvirket tilstand" :roll:

... og .. ?? det er det ikke noe poeng å gjøre noe med? Bare la dem kjøre i svime og late som ingenting? 47 reaksjoner for feil lysbruk. Håper de bura inne alle idiotene med nær-/tåkelys!

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider