BLACK.PEARL Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Tape-R hehe.... denne er bedre..... http://www.ulv.no Fy faen så bra :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 gå hjem a musling boy. Kryp ned i den ekle rosa skjorta di å dø?-- Thank you! :cool: 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by -BmW-CHRiS- Kryp ned i den ekle rosa skjorta di å dø?-- Thank you! :cool: AND WE HAVE A WINNER!:D ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullhead Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Siden denne tråden likevel har sporet helt av........ Den heste siden var noe på kanten.......:roll: 0-100 på 9,2 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Her var det seriøst !! kiddie Hvor mange av dere har lappen ? Det virker som om alderen her er godt under myndig. notin Prat bil a. Mye morsommere :cocain: Ulven var litt kul da E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Helt enig.. snakk bil i stedet a.. bil er litt mer interessant enn og høre på de lange historiene deres, som skal forestille krangling.. skjerp dere a.. 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Dem har bevist at dem at kun penger er lykke for dem (LAAAAAAAVMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!). Penger og hvilken bil en eier har ikke en driiiiiiiiit å si om en er lykkelig eller ikke. Familie som elsker en for den en er, venner som er der for deg uansett hva som skjer og liker deg som person uavhengig av størrelsen på lommeboka, en jente som velger å velger å dele livet med deg selv om du ikke tjener mer enn gjennomsnittet: DET er støtte og det er DET som tells i livet. Det er ikke fett å være blakk.. På grunn av skolegang, er jeg stort sett ganske fattig. Jeg har det moro med venner osv., men føler ikke at jeg er "lykkelig" når jeg må låne penger til mat og bensin. Du blir ikke nødvendigvis lykkelig av penger, men du blir ikke lykkelig uten det heller. (vel. det er min mening, da) 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Jens Så det var ironi ja? Synes det hørtes litt for optimistisk ut når det kom fra en muslim :D Btw - du kritiserer pappagutter med dyr bil. Har ikke du fått en E-klasse 300D av faren din? Den er sikkert dyrere i bruktmarkedet enn hva mange av pappaguttene kjører ;) HVA MENER DU MED ".....Synes det hørtes litt for optimistisk ut når det kom fra en muslim" ?!?! ....KAN NOEN FÅ STENGT DENNE TRÅDEN?:mad: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Oioioi, her er vi hårsåre i dag. Det var en uskyldig fleip... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Føkk ju a. Jeg tar deg jens :) x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Øyvind.H Føkk ju a. Jeg tar deg jens :) Ta meg i dine armer, min søte prins... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 JA, JEG ELSKER DERE OXO! lol ..regna med at det ble no" fjortis krangling på forumet i år oxo, pga av vinteren, men dette begynte ganske tidlig i år... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 ehem ehem. nå skal vi ikke kansje ha et lite sammendrag her da. I følge kaldblod og vilhelm, så er det visst nokk DERE som har så mye penger at det tyter ut av ræva... men plutselig er kaldblod fattig pga skolegang..... si meg... Hvorfor har den slitne 240'en til vilhelm nesten grodd fast til bakken i garasjen hans?... Går den ikke?. Golf 2... og en crx?... Er dette noen million klasses luxus biler?.. Siden når?. SI meg.... er det kansje jeg som kom i en bil til 180k av oss "4" ¨på treffet ?...... Og jeg er ikke en gang fra åsen?. Geez... jeg må være en sånn lucky star kid.. Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamen Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Tape-R ehem ehem. nå skal vi ikke kansje ha et lite sammendrag her da. I følge kaldblod og vilhelm, så er det visst nokk DERE som har så mye penger at det tyter ut av ræva... men plutselig er kaldblod fattig pga skolegang..... si meg... Hvorfor har den slitne 240'en til vilhelm nesten grodd fast til bakken i garasjen hans?... Går den ikke?. Golf 2... og en crx?... Er dette noen million klasses luxus biler?.. Siden når?. SI meg.... er det kansje jeg som kom i en bil til 180k av oss "4" ¨på treffet ?...... Og jeg er ikke en gang fra åsen?. Geez... jeg må være en sånn lucky star kid.. Vent til vi skal ut å studere, så skal vi alle poste bilder av bilene våre, hva er vitsen å bruke piss mye på bil i NORGE? Kan jo bare kjøre de fine bilene om sommeren, 3 månder i dette landet, og hele året i Austrialia eller USA. Skjønner ikke vitsen å kaste bort penger på fet bil her når vi skal studere i utlandet og selge alle bilene våre om et år eller 2 likevel. Bare vent, så skal dere se hva åsen gutta kjører om et par år ;) *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Beamen Vent til vi skal ut å studere, så skal vi alle poste bilder av bilene våre, hva er vitsen å bruke piss mye på bil i NORGE? Kan jo bare kjøre de fine bilene om sommeren, 3 månder i dette landet, og hele året i Austrialia eller USA. Skjønner ikke vitsen å kaste bort penger på fet bil her når vi skal studere i utlandet og selge alle bilene våre om et år eller 2 likevel. Bare vent, så skal dere se hva åsen gutta kjører om et par år ;) *ler* Ja det var jo tidenes mest hjernedøde innlegg..... Om et par år....når jeg er president i Kongo....DA skal du se hva jeg kjører da! Lada Samara GTR med 11" og neon eksosrør! ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg