Gå til innhold

streetmeet på ingerstrand den 30.10!

Ranger emnet


solrud

Anbefalte innlegg

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Beamen

BTW RDL, keegt er noe du aldri kommer til å bli. Skal være grei å forklare det: det er når man går med disse 'trendy' klærene.

 

Hahaha, hør på gutten. Det virker som om du tror du blir keeg/kul/whatever av å gå i trendy klær, men jeg skal si deg en ting din fjortis - folk som følger moten og kler seg som alle andre, og ikke har baller eller evner til å utføre noe utenom normalen, er utrolig kjedelige. Du er vel en av disse A4-menneskene som innbiller deg at du er spennende fordi du har en dyr bukse?

De spennende menneskene i livet er ikke sånne som deg, det er mennesker som gjør noe annerledes og morsomt, og eier evner og fantasi til å gjøre ting uansett størrelsen på fatters lommebok.

Rdl og mennesker som han er tusen ganger kulere enn det du noen gang vil bli, hvis jeg skal dømme deg utifra innleggene på bilforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

 

tenkte jeg å.. Jeg fikk samme preken på pm av vidunder barnet.

 

Vel vel, noen lever for bilforumet.net.

 

LENGE LEVE BILFORUMET! :usa:

 

1ting til, hvorfor vil jeg noen gang møte deg?

Du vet, vi overlegne gutta som du kaller oss, eller fags, liker ikke å snakke med dere lavmål.

 

Og vi er fag? Hvem drar inn str om penis her? Du skrev i pm att vi runka hverandre eller noe sånnt. Bare att du sitter å tenker slikt får meg til å peke med begge hender på deg og skratt le.

 

Ro deg ned litt a musling, bilforumet er ikke alt her i verden.

 

synes den siste linja di gikk for langt..bare så du vet dethar selv gått på såkalte vestkant skoler og har bare en ting å si til deg...stakkars deg...og du sier andre lever for forumet..vel..du henger her du også..og forumet er faktisk ett bra sted.synes moderator kan stenge denne tråden jeg..dårlig treff og dårlig omtale og null bilder og kun hat og rasisme...yeye...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. keegt?..... huff..... vet ikke om jeg en gang skal gidde å bruke den lille hjernecella mi til å finne ut av hva det betyr.

 

men nå forklarte jo dere ganske enkelt selv at dere ER tapere som egentliog kler dere som andre for å bli kule.....

 

HAHAH!!! Takk for støtten..

 

Vilhelm.. tror du ikke jeg driiiiiiiiiiiiiiiiter i hvem som vant hva og hvor ræva et annet lag er?...

Men det var DU som fnisa som ei lita jenta av jakka til kompisen min fordi han har en jakke av et eller anna lag dere har vinni over. sier jo hvor gammal du er da.... eller hva søta?...

 

Kaldblod, AT jeg gidder å bry meg?. SEFF gidder jeg! Dette er jo underholdning på sitt beste. å se slike små fiseringer forsvare seg med tåpelige uttalelser om hvor viudt dere er keeeeeeeegeeeeeee. eller hva faen..

 

Dere er så forbanna redde at dere må begynne å slenge om andre folks religion og hudfarge. bare innrømm det jenter.. dere hakke baller nokk til å se en svart mann i tryne en gang.- så hvorfor en gang leke så kjekke over nett?..

 

god damn.

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg parkerer her.

 

Dem har bevist at dem er overlegne.

Dem har bevist at dem er avhengig pappa og mamma.

Dem har bevist at dem at kun penger er lykke for dem (LAAAAAAAVMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!).

Dem har bevist at dem ikke eier selvrespekt.

 

Penger og hvilken bil en eier har ikke en driiiiiiiiit å si om en er lykkelig eller ikke.

Familie som elsker en for den en er, venner som er der for deg uansett hva som skjer og liker deg som person uavhengig av størrelsen på lommeboka, en jente som velger å velger å dele livet med deg selv om du ikke tjener mer enn gjennomsnittet: DET er støtte og det er DET som tells i livet.

 

Mama's boys: Sett "Citizen Kane " noengang? Se den og lær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

haha.. keegt?..... huff..... vet ikke om jeg en gang skal gidde å bruke den lille hjernecella mi til å finne ut av hva det betyr.

 

men nå forklarte jo dere ganske enkelt selv at dere ER tapere som egentliog kler dere som andre for å bli kule.....

 

HAHAH!!! Takk for støtten..

 

Vilhelm.. tror du ikke jeg driiiiiiiiiiiiiiiiter i hvem som vant hva og hvor ræva et annet lag er?...

Men det var DU som fnisa som ei lita jenta av jakka til kompisen min fordi han har en jakke av et eller anna lag dere har vinni over. sier jo hvor gammal du er da.... eller hva søta?...

 

Kaldblod, AT jeg gidder å bry meg?. SEFF gidder jeg! Dette er jo underholdning på sitt beste. å se slike små fiseringer forsvare seg med tåpelige uttalelser om hvor viudt dere er keeeeeeeegeeeeeee. eller hva faen..

 

Dere er så forbanna redde at dere må begynne å slenge om andre folks religion og hudfarge. bare innrømm det jenter.. dere hakke baller nokk til å se en svart mann i tryne en gang.- så hvorfor en gang leke så kjekke over nett?..

 

god damn.

 

hehe....cool...:D

ikke alltid jeg er enig med Tape-R..

wolla skavvi ringe våre fettere og slikt?haha..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

 

 

Av en eller annen grunn klarte jeg ikke la være å gå inn på linken, og endte opp med å lese om Anettes hest som ikke vil hoppe...

 

 

Spør webmaster på Hest.no forumet om de har hatt problemer med "brukere" som legger inn useriøse innlegg:D

 

Sinte hestefolk er noe som varmer hjertet mittbabyhmm? :fingers:

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår